Copywriting Blog | Artykuły Ze Świata Copywritingu I Content Writingu!

Copywriter blog

Firma SEO – czego Ci nie powie o pozycjonowaniu?

Firmy SEO uznawane są jako usługi, które zwiększą ogólną widoczność Twojej strony w wyszukiwarce. Jeśli takie rozwiązanie wydaje się proste i wygodne, wynika z niezrozumienia polityki Google. W niniejszym artykule omówimy, co wpływa na skuteczność pozycjonowania i jaki udział ma w tym agencja SEO.

Czy warto rozważyć guest blogging?

Każdy, kto prowadzi bloga, chciałby zapewne, by ten cieszył się jak największą popularnością. Istnieje szereg zabiegów, dzięki którym można ten efekt osiągnąć. A co jeśli powiemy Ci, że jednym z nich jest… pisanie na inny blog?

Content plan – jak go przygotować?

Odpowiednia strategia jest nieodłącznym elementem skutecznego content writingu. Precyzyjne zaplanowanie działań znacząco redukuje nakład pracy wymagany do osiągnięcia pożądanych rezultatów. Omówimy, jak przygotować indywidualny content plan na potrzeby firmy.

Zlecanie publikacji artykułu na portalach zewnętrznych od A do Z

Artykuły stanowią potężne narzędzie marketingowe, ale działania w obrębie własnego bloga nie gwarantują optymalnych rezultatów. Brakującym elementem układanki jest publikacja treści na serwisach zewnętrznych, która stała się jednym z najczęstszych działań marketingowych. O tym, dlaczego tak się dzieje i jakie efekty generuje, dowiesz się w tym artykule.

Czym zajmuje się content specialist?

O ile „copywriter” zdaje się już powoli zakorzeniać w zbiorowej świadomości jako „ten, który pisze teksty”, inne zawody związane z zawartością stron internetowych (content writer, content marketer, content manager, content moderator itd.) wciąż mogą budzić konsternację. Dziś przyjrzymy się bliżej jednemu z nich i odpowiemy sobie na następujące pytanie: co robi content specialist?

Call to action (CTA) – wejdź tutaj!

Trwa wyścig zbrojeń między sklepami internetowymi w poszukiwaniu sposobów na wyższą konwersję. Nie inaczej jest ze stronami chcącymi zmaksymalizować korzyści z generowanego ruchu. W tym marketingowym chaosie warto pamiętać o podstawowym elemencie skutecznych treści: call to action, któremu poświęcamy niniejszy artykuł.

Techniki copywritingu, które musisz znać

Nie ma nic bardziej mylnego od sądu, iż copywriting jest prostym pisaniem tekstów. Za rezultaty odpowiadają dziesiątki czynników, a samo przygotowanie treści może być dokonane na kilka sposobów. Niemniej istnieją stałe elementy, które mogą znacząco zwiększyć konwersję – poznaj skuteczne techniki copywritingu!