Copywriting Blog | Artykuły Ze Świata Copywritingu I Content Writingu!

Copywriter blog

Jakie są elementy marketingu? Złożoność biznesu w XXI wieku

O marketingu słyszał chyba każdy, ale gdyby tak zapytać przypadkowego przechodnia o definicję czy elementy marketingu, to pewnie padłoby tyle odpowiedzi, ilu zapytanych. Niektórzy utożsamiają go z reklamą. A przecież to tylko jedna ze składowych całego skomplikowanego procesu. Warto sobie uporządkować informacje,  żeby się upewnić, że obraliśmy właściwą strategię marketingową. A głównym celem naszej strategii […]

Teksty sponsorowane – fundament pozycjonowania?

Powszechnie wiadomo, że widoczność firmy nie zależy tylko od działań na stronie. Równie ważne są linki, które w oczach Google’a zwiększają wiarygodność witryny. W poniższym tekście przeanalizujemy teksty sponsorowane, które stanowią idealne pole do umieszczania zewnętrznych odnośników. Poznaj pozycjonowanie za pomocą contentu!

Giełda tekstów – jak działa i czy warto z niej korzystać?

Przedsiębiorcy mają do wyboru kilka rozwiązań, aby zamówić treści dla swojej firmy. Jednym z nich jest giełda tekstów, która oferuje wygodne oddelegowanie zleceń oraz przejrzyste warunki zamówień. Niestety ma również swoje wady – czy warto zatem z niej korzystać, czy istnieje lepszy wybór? Zapraszamy do artykułu!

Transkrypcja – praca łatwa i za duże pieniądze?

Praca z przepisywaniem nagrań może jawić się jako istna sielanka – słuchamy ciekawych wywiadów z domowego zacisza, a w dodatku zarabiamy solidne pieniądze. Czyżby? Omówimy, jak wygląda praca z transkrypcją, dzięki czemu dowiesz się, czy ten zawód jest dla Ciebie!

Dobór słów kluczowych w copywritingu – jak wybierać frazy?

Pozycjonowanie za pomocą treści jest esencją copywritingu. Poprawa widoczności nasila ruch na stronie, a wraz z tym zwiększa liczbę potencjalnych klientów. To właśnie sprawia, że niewinne pisanie tekstów może być potężną bronią marketingową. Jednakże w tym celu potrzebne są frazy kluczowe – a jakie wybrać, aby treść skutecznie się pozycjonowała? O prawidłowym doborze słów kluczowych […]

Podstawowe narzędzie dla copywritera – AnswerThePublic

Copywriter to wspaniały zawód dla osób z „lekkim piórem”. Bo czy może być lepszy układ od połączenia hobby z zarobkiem? Najlepsza praca to ta, w której w pełni wykorzystujemy swój potencjał i rozwijamy naturalne zdolności. Zawód copywritera kusi wolnością, ponieważ można go wykonywać z dowolnego miejsca na świecie, a jedynym warunkiem jest dostęp do Internetu. […]