Darmowa wycena

Blog o copywritingu

Piszemy o copywritingu, content marketingu i o wszystkim związanym z pismem.

Neologizmy – czym są i jak wykorzystać je w copywritingu?

Customer Lifetime Value – jak zwiększyć wartość życiową klienta?

Jak zapisywać nazwy marek, firm i wyrobów? Wielką czy małą literą?

Above the Fold (ATF) – czym jest i dlaczego ma znaczenie?

Google Multisearch – jak działa wyszukiwanie tekstowo-graficzne?

Wdowy, bękarty, szewcy, sieroty w tekstach – co oznaczają?

Satysfakcja klienta – co na nią wpływa i jak ją zbadać?

Kiedy powtórzenia są błędem?

Podsumowanie zawodowe – czym jest i co powinno zawierać?

Know-how – co to jest i jak je ochronić?

Kontakt

Content Writer - Profesjonalne treści dla Twojej firmy

elements/icons/32x32/tel Created with Sketch. +48 535 690 777
elements/icons/32x32/mail Created with Sketch. kontakt@contentwriter.pl