Copywriting Blog | Artykuły Ze Świata Copywritingu I Content Writingu!

Copywriter blog

Czy teksty rzeczywiście sprzedają?

Nie ma nic bardziej prawdziwego, a zarazem mylnego w stwierdzeniu, że teksty sprzedają. Jedni przedstawiają copywriting jako zabójczo skuteczne narzędzie marketingowe, a drudzy mówią, że jest to zaledwie delikatne wsparcie, dopełniające całokształt działań sprzedażowych. Dlatego w tym artykule rozwiejemy wątpliwości związane z tytułowym pytaniem!

Jak powinien przebiegać rozwój contentu na stronie?

Odpowiedni content potrafi zdziałać marketingowe cuda, ale… najpierw trzeba go mieć. W tym celu można podjąć szereg czynności, ale które z nich okażą się słuszne? Jako agencja wciąż trąbimy o tym, by dokładnie przemyśleć strategię i zaplanować publikację treści, aby wyciągnąć maksymalne efekty z branżowych tekstów. Jeśli nie chcesz popełnić błędu – przeczytaj ten artykuł […]

Co lepiej tworzyć – podstrony czy artykuły?

Im więcej treści na stronie, tym lepiej – odbiorcy zapamiętują markę, gromadzi się cenny ruch, a także rośnie pula potencjalnych klientów. Jednakże do rozwoju contentu prowadzą dwie ścieżki – treści na bloga i podstrony. Którą z nich obrać, by uzyskać większe korzyści? Zapraszamy do lektury.

Ile publikować artykułów w miesiącu na blogu?

Każda firma, która prowadzi działania content marketingu, nie chce poświęcać czasu i wysiłku na próżno. Liczą się efekty, a w tym celu należy przeprowadzać prace rozsądnie i w sposób planowany. Jednym z elementów strategii jest oczywiście częstotliwość publikacji artykułów na firmowym blogu. Jednakże w praktyce – jak często należy wstawiać teksty na bloga, by odnotować […]

Co wyróżnia pisanie marketingowych tekstów dla firm?

Tekst tekstowi nierówny – wie o tym każdy, kto czyta książki, a zarazem jest narażony na reklamy w Internecie. Co więcej, treści marketingowe nie tylko tracą ze swojego obiektywizmu, ale także są prowadzone na rozmaite sposoby. Merytoryczne informacje, slogany reklamowe, bezpośrednie zachęcanie do zakupów – aż można się pogubić w tym gąszczu przekazów reklamowych. Dzisiaj […]

Copywriting a przeniesienie praw autorskich

Rynek copywriterski wciąż rośnie, zleceń przybywa, a rąk do pisania nie brakuje. Znaczący rozwój content marketingu sprawia także, że coraz więcej copywriterów chce mieć jasność, jak przebiega ich praca pod kątem prawnym. Jak wygląda przeniesienie praw autorskich przez copywritera? A może lepiej tego nie robić i użyczyć licencji? Sprawdźmy, jak kreują się owe zagadnienia w […]

Czy abonament w copywritingu się opłaca?

Rozliczenia abonamentowe to proste, wygodne i klarowne rozwiązanie, gdy planujesz wydatki związane z copywritingiem. Z drugiej strony stałe opłaty mogą sprawić, że zapłacisz za treść nawet wtedy, kiedy jej nie potrzebujesz. Jednakże czy do takich sytuacji w ogóle dochodzi? Lepiej wybrać abonament czy rozliczanie się za znaki? O tym w poniższym artykule!

Gdzie początkujący copywriter może szukać zleceń?

Początkujący copywriter nie ma lekko przy obieraniu swojej drogi – brak doświadczenia oraz wpisów w portfolio sprawia, że zleceniodawcy niechętnie patrzą na debiutujących pisarzy. Istnieje jednak kilka rozwiązań, by w odpowiedni sposób rozwijać swoją karierę i poszerzać swoje kompetencje, a wraz z tym – otrzymywać bardziej wartościowe zlecenia.