Copywriting Blog | Artykuły Ze Świata Copywritingu I Content Writingu!

Copywriter blog

Pomysły na content w czasie pandemii

2020 zdecydowanie odbiega od naszych wyobrażeń – przynajmniej na razie. Twórcy contentu również odczuli obecną sytuację na własnej skórze – dla nich może ona oznaczać ograniczoną liczbę materiałów i tematów, o których można pisać. Mamy jednak parę wskazówek, co publikować, jeśli zabraknie pomysłów.

Topical authority – dlaczego warto o nią zadbać?

Google – oraz pozostałe wyszukiwarki – od lat usprawniają swoje algorytmy wyszukiwania, by zaprezentować jak najlepszą odpowiedź na zadane im pytanie. Kilkoma aspektami tego zagadnienia już się zajęliśmy, a dziś przyjrzymy się kolejnemu, zwanemu topical authority.

Czy copywriter może wstawić każdy tekst do portfolio?

Aspekty prawne mogą budzić w copywritingu wiele zawirowań. Nic w tym dziwnego, bowiem zawód rozwija się dynamicznie, a wraz z tym kreuje nowe strategie wśród pisarzy, by przewyższyć konkurencję. Jedną z nich stanowi portfolio, które nie zawsze jest budowane w sposób legalny. Dowiedz się, na co zwracać uwagę, by bezpiecznie je zrealizować!

Evergreen content – stały ruch na stronie

Organiczny ruch na stronie jest niezbędny dla wysokiej pozycji w wyszukiwarce Google, a najłatwiej go zwiększać poprzez dodawanie nowych treści na stronę. Jednakże należy robić to rozważnie, ponieważ możemy doprowadzić do kilku zjawisk, których zdecydowanie chcemy uniknąć. Rozwiązaniem może być zawartość, która się zwyczajnie nie dezaktualizuje – czyli tzw. evergreen content. Nowa zawartość na stronie […]

Czym jest thin content? Jaki ma wpływ na Twoją stronę?

Na przestrzeni naszego bloga wielokrotnie podkreślaliśmy, jak istotny jest rozważny i harmonijny rozwój zawartości na stronie. Przyczyn jest kilka – dopasowanie się pod obowiązujące standardy SEO, proponowanie atrakcyjnej treści czy przyciągnięcie uwagi odbiorców. Wynika z tego, że pewnych rzeczy należy zdecydowanie unikać. Jedną z nich zajmiemy się dziś, a znana jest pod nazwą thin content.