Czy copywriter może stworzyć dobre hasła reklamowe?

Spis Treści:

Wiadomo nie od dzisiaj, że biznes podtrzymują dobre hasła reklamowe. Copywriter z talentem i doświadczeniem może sprawdzić się w ich tworzeniu lepiej niż agencja reklamowa. Kto powinien rozważyć skorzystanie z jego usług?

Hasła reklamowe – copywriting zamiast agencji reklamowej

Zlecenie stworzenia haseł reklamowych copywriterowi to dobry pomysł, jeśli nie planujesz wiązać się na długo z agencją reklamową i chcesz tylko tej jednej, konkretnej usługi.

Na podobnej zasadzie możesz zgłosić się do copywritera, jeśli potrzebujesz różnego rodzaju treści marketingowych i promocyjnych: oprawa graficzna i koncept całości są już opracowane, brakuje Ci tylko tekstów. Zlecenie poszczególnych partii zadania profesjonalistom w danym fachu daje Tobie większą kontrolę nad całością procesu, niż ma to miejsce w przypadku powierzania wszystkich etapów pracy nad projektem agencji reklamowej. Co więcej, część agencji copywriterskich ma w swoich usługach nie tylko pisanie treści, ale także przygotowywanie oprawy graficznej do nich.

Także agencje reklamowe zgłaszają się do copywriterów z prośbą o stworzenie haseł reklamowych. Marketingowcy korzystają z usług copywriterskich, kiedy potrzebują dużej ilości treści, których nie są w stanie stworzyć we własnym zakresie.

Wsparcie copywriterskie przydaje się również tym agencjom, które specjalizują się przede wszystkim w działaniach marketingowych i kampaniach promocyjnych, a nie stricte w pisaniu. Większość dobrych agencji reklamowych albo zatrudnia copywritera na stały etat, albo nawiązuje stałą współpracę z pracownikami zewnętrznymi (w ramach outsourcingu treści).

Copywriter – hasła reklamowe na zlecenie

Dobry copywriter to nie tylko specjalista od słowa pisanego, ale także od e-marketingu i pozycjonowania. Oznacza to, że stworzone przez niego hasła reklamowe są zaprojektowane kompleksowo.

Jego talent literacki zagwarantuje tekstom chwytliwość, grę słów, oryginalność, a wiedza z zakresu SEO pomoże dostosować treść do wymagań przeglądarek.

Copywriterzy w swojej codziennej pracy posługują się perswazją i językiem korzyści, doskonale wiedzą też, jak używać słów jako narzędzia marketingowego. Pod tym względem w niczym nie ustępują pracownikom agencji reklamowych, a wręcz ich przewyższają.

Współpraca z copywriterem może mieć charakter zarówno doraźny, jak i stały. Jeśli interesuje Cię wyłącznie wymyślenie atrakcyjnych haseł reklamowych, to nie ma żadnej potrzeby, by poszerzać zakres zleceń. To kolejna przewaga copywritera nad agencją reklamową – w tej drugiej nie zawsze można zamówić tak drobną usługę, zazwyczaj jest ona dostępna w pakiecie i oprócz niej trzeba kupić coś jeszcze, choć kwestia ta jest oczywiście zależna od prowadzonej polityki firmy.

Oceń artykuł:

Średnia ocena: 0

Katarzyna Kebernik

Project manager w agencji Content Writer: nadzoruje pracę copywriterów i ustala szczegóły zleceń z klientami. W 2018 roku ukończyła filologię polską na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Teksty to nie tylko jej praca, ale i pasja: wydała do tej pory jedną powieść, opublikowała w różnych miejscach trochę wierszy i opowiadań, zajmuje się też krytyką filmową. Jej artykuły i recenzje można znaleźć na portalu film.org.pl, w miesięczniku "KINO" oraz w "Pleografie. Kwartalniku Akademii Polskiego Filmu". Laureatka II miejsca w Konkursie im. Krzysztofa Mętraka dla młodych krytyków filmowych (2020), zwyciężczyni konkursu Krytyk Pisze (2020) i finalistka konkursu Połów Poetycki (2016).

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Baza Wiedzy

Ostatnio na blogu

18.06.2021 Pozycjonowanie
17.06.2021 Copywriting
17.06.2021 Marketing
16.06.2021 Marketing
15.06.2021 Marketing
14.06.2021 Pozycjonowanie
11.06.2021 Content Marketing
10.06.2021 Marketing

Profesjonalne teksty biznesowe

Otrzymaj wycenę

Zbuduj karierę z Content Writer

Sprawdź oferty pracy