Planujesz rozwój swojej firmy na zagranicznych rynkach? W Content Writer udzielamy wsparcia na wszystkich etapach globalizacji – od konsultacji strategicznych po działania marketingowe.
Oferta
Oferujemy szeroki zakres usług niezbędnych do ekspansji na rynku zagranicznym. Zamienimy Twoje ambicje w rzeczywiste rezultaty.
Nie tylko pomogliśmy wielu firmom wyjść za granicę, ale również sami prowadzimy działalność w 46 krajach na pięciu kontynentach.
Wspieramy globalizację firmy na wszystkich stadiach rozwoju. Skontaktuj się z nami, aby porozmawiać o Twoim projekcie.
Pomagamy firmom w zyskaniu globalnego zasięgu. Naszą specjalnością jest cyfrowa ekspansja na rynkach e-commerce.
Wyznaczamy rynki, które cechują się największym potencjałem.
Opracowujemy optymalny plan ekspansji zagranicznej.
Pomagamy w określeniu i pozyskaniu właściwej domeny.
Dobieramy serwer dedykowany oraz konfigurujemy CDN.
Tworzymy strony dostosowane do danego rynku.
Skalujemy wielkość strony, by dotrzeć do nowych odbiorców.
Globalizacja firmy jest kluczową decyzją, która wiąże się z wieloma wyzwaniami, ale również szansami dla Twojego biznesu.
Ile wynosi koszt globalizacji?
Finalny koszt inwestycji będzie zależał od branży, zakresu podejmowanych działań oraz liczby rynków, na których firma chce zaznaczyć swoją obecność.
Warto jednak zaznaczyć, że dzięki wykorzystaniu współczesnych możliwości koszt globalizacji jest tak niski, jak nigdy dotąd – zwłaszcza w przypadku firm opartych wyłącznie na aktywach cyfrowych.
Orientacyjnie, koszt pierwszego etapu ekspansji (postawienie nowej strony, konfiguracja serwera, przetłumaczenie najważniejszych treści itd.) zaczyna się już od kilku tysięcy złotych. Natomiast w niektórych przypadkach zakup samej domeny może kosztować kilka milionów złotych.
Wartość inwestycji jest zmienna, dlatego już przy planowaniu całego procesu globalizacji sporządzamy szczegółowy kosztorys, biorąc pod uwagę aktualne zasoby oraz planowaną skalę przedsięwzięcia.
Ile trwa cały proces globalizacji?
Rozwój firmy za granicą powinien trwać tyle samo, co na polskim rynku – czyli cały czas.
Globalizacja firmy nie jest osiągnięciem „do odhaczenia”, tylko ciągłym procesem umacniania swojej pozycji. To stałe wyzwanie, aby docierać do nowych klientów i budować przewagę konkurencyjną.
Przyjmuje się jednak, że pierwszy etap ekspansji, a więc samo pojawienie się na rynkach zagranicznych, wymaga od 3 do 12 miesięcy przygotowań w przypadku przedsiębiorstw cyfrowych.
Od czego zacząć przygotowania do ekspansji?
Zapraszamy na bezpłatną rozmowę, podczas której porozmawiamy o Twojej koncepcji i zaproponujemy plan działania.
Agencja Content Marketingu
Content Writer – Skalujemy Biznes Online