Darmowa wycena

Linkbuilding

Profesjonalny linkbuilding, który zwiększy pozycjonowanie Twojej strony.

Linkbuilding pod SEO

Realizujemy kampanie linkbuildingowe, dzięki którym poprawisz widoczność strony i dotrzesz do nowych klientów.

Pozyskujemy linki naturalnie i skutecznie – w tym celu publikujemy artykuły sponsorowane na starannie dobranych portalach.

Nie tylko zwiększymy SEO, ale także popularność Twojej marki. Zamów rozmowę z ekspertem, aby ułożyć indywidualną strategię.

Kontakt

Co zawiera

Usługa linkbuildingu

Napisanie artykułu

Stworzymy merytoryczne artykuły z odnośnikiem do Twojej strony.

Publikacja treści

Zamówimy publikacje na wybranych portalach branżowych.

Kontrola wyników

Sprawdzimy opublikowane teksty i prześlemy raport z działań.

Kiedy warto stosować

Pozyskiwanie linków

Zamów publikacje zewnętrzne, jeśli chcesz zdobyć wartościowe linki, a zarazem zrobić szum wokół swojej marki.

Artykuły sponsorowane to narzędzie marketingu internetowego, które zapewnia naturalną reklamę na innych serwisach.

Poprzez linkbuilding wypromujesz swoją firmę w mediach, a zarazem pozyskasz odnośniki budujące autorytet domeny.

 

Linkbuilding – korzyści

Pozycjonowanie

Zwiększ ruch z wyszukiwarki Google.

Rozpoznawalność marki

Dotrzyj z ofertą do nowych odbiorców.

Większa sprzedaż

Pozyskaj nowych klientów.

Pozycjonowanie

Naturalny i dobrze zaplanowany linkbuilding zwiększa autorytet domeny oraz poprawia pozycje w wyszukiwarkach.

Profil linkowy jest podstawowym parametrem dla algorytmów indeksujących, gdyż określa wiarygodność strony.

Linki są cennym wsparciem SEO szczególnie w połączeniu z regularną publikacją przydatnych, eksperckich treści.

Rozpoznawalność marki

Kampanie linkbuildingowe skutecznie promują firmę, ponieważ pozwalają dotrzeć do nowych odbiorców.

Publikacja artykułów sponsorowanych nie tylko pozyskuje cenne linki zewnętrzne, ale również wzbudza rozgłos o marce.

To naturalna forma reklamy, który zyskuje coraz większą popularność w świecie marketingu internetowego.

 

Większa sprzedaż

Wzrost ruchu na stronie to prosty przepis na pozyskanie nowych klientów i lepsze wyniki sprzedażowe.

Im więcej osób pozna Twoją ofertę, tym większa liczba transakcji. To fundamentalny mechanizm marketingu.

Dlatego tak ważna jest widoczność, którą zapewnia linkbuilding poprzez poprawę SEO oraz promocję na innych portalach.

Jak działa linkbuilding?

Całą kampanię dzielimy na trzy etapy.

1

Ułożenie strategii

Dobieramy portale pod kątem tematyki, zasięgów oraz parametrów SEO.

2

Napisanie artykułów

Tworzymy sponsorowane treści przeznaczone do publikacji na portalach zewnętrznych.

3

Publikacja treści

Kontaktujemy się z wydawcami, żeby opublikować gotowe teksty i pozyskać linki.

Najczęściej zadawane pytania

Jakie są sposoby na pozyskanie linków?

W teorii nie powinno się pozyskiwać odnośników zewnętrznych. Google w swoich wytycznych zabrania wymiany linków w celu manipulacji rankingiem. Zamiast tego zaleca tworzenie przydatnych treści, aby inne strony w naturalny sposób je polecały i linkowały.

W praktyce wiele firm chce przyspieszyć efekty SEO, podejmując dodatkowe działania na rzecz budowy profilu linkowego. Istnieje kilka sposobów na zdobycie odnośników zewnętrznych:

  • Publikacja artykułów sponsorowanych – polega na stworzeniu merytorycznego tekstu, który zawiera link do strony. Następnie artykuł publikuje się na wybranym portalu oferującym taką możliwość. Jest to najbardziej czasochłonna i kosztowna metoda, lecz skutkuje pozyskaniem wartościowych linków.
  • Podanie URL w wizytówkach NAP – polega na utworzeniu profilu firmy na specjalnych stronach, które agregują informacje o przedsiębiorstwach (stąd NAP – name, address, phone). Na takich portalach podaje się również URL strony, co skutkuje pozyskaniem odnośnika. Skuteczność takiego działania jest jednak obecnie znikoma ze względu na niską jakość katalogów NAP.
  • Linkowanie na forach poprzez marketing szeptany – metoda wykorzystuje fora internetowe, gdzie zamieszcza się komentarz z odnośnikiem do strony. Takim sposobem można szybko pozyskać linki z wielu portali. Wpływ na SEO jest jednak niewielki, a nawet może zaszkodzić z uwagi na bardzo niską jakość tych witryn.

Linkbuilding stosuje się szczególnie w początkowej fazie pozycjonowania, gdy strona ma niewielkie szanse na pozyskiwanie linków w „naturalny sposób”. Ważne jednak, by skupiać się na jakości, a nie ilości, dlatego dobieramy portale, które docelowo:

  • działają w tej samej lub podobnej branży;
  • aktywnie publikują merytoryczne treści;
  • zawierają niewiele linków wychodzących.

Jak dobrać strony pod linkbuilding?

Przed zamówieniem publikacji sprawdzamy stronę pod kątem technicznym oraz medialnym.

Podstawą jest parametr witryny, który określa wiarygodność strony na podstawie linków przychodzących. Przybiera on różne nazwy w zależności od firmy, która prowadzi metrykę:

  • Trust Flow (Majestic)
  • Domain Rating (Ahrefs)
  • Domain Authority (Moz)

Te wskaźniki określają ilość oraz jakość profilu linkowego w skali liczbowej 0-100. Im wyższy wynik, tym bardziej rzetelna jest strona.

Istotnym parametrem jest również URL Rating (Ahrefs), który określa jakość linków przychodzących dla konkretnego URL. Gdy wiemy, gdzie trafi artykuł (np. określona kategoria bloga), możemy przeanalizować bezpośrednio to miejsce. W ten sposób precyzyjniej określimy siłę pozyskanego linka.

Warto zaznaczyć, że powyższe wskaźniki nie pochodzą od Google, lecz od firm zewnętrznych, dlatego należy je traktować wyłącznie jako wskazówkę.

Oprócz kwestii pozycjonowania musimy również przeanalizować, jak publikacja wpłynie na reklamę i promocję firmy. Pod tym kątem najważniejsze parametry to:

  • obszar działania – wybieramy portal krajowy lub regionalny.
  • zasięg strony – sprawdzamy, ile osób przeczyta opublikowany artykuł.
  • tematyka – wybieramy portal branżowy lub ogólnotematyczny.

Czy same linki wystarczą pod kątem SEO?

Linkbuilding nie jest wystarczającą strategią SEO. Na pozycjonowanie składa się wiele dodatkowych czynników, takich jak jakość treści oraz stan techniczny witryny.

Budowa widoczności w wyszukiwarce jest złożonym i kompleksowym procesem, a pozyskiwanie linków jest tylko jednym z działań. Z tego powodu warto ułożyć indywidualną strategię SEO.

Ile kosztuje linkbuilding?

Na cenę linkbuildingu składa się koszt przygotowania artykułów sponsorowanych oraz cena publikacji treści na portalu.

Przeważnie stawka za napisanie artykułu wynosi od 100 do 500 PLN zależnie od branży, długości, języka oraz dodatkowych wymagań.

Z kolei koszt publikacji wynosi od 50 do 100 000 PLN, na co wpływa m.in. renoma portalu, profil linkowy, a także zasięg dotarcia do czytelników.

Do powyższych kosztów należy doliczyć wynagrodzenie za usługę publikacji artykułów (kontakt z wydawcą i przygotowanie treści zgodnie z wytycznymi portalu), które wynosi zazwyczaj kilkadziesiąt złotych za pojedynczą publikację.

Jak pozyskać pierwsze linki?

Zacznij linkbuilding od sporządzenia strategii dostosowanej do Twoich celów, zasobów, branży i konkurencji.

Nienaturalne linkowanie lub odnośniki niskiej jakości mogą doprowadzić do długotrwałego spadku pozycji. Dlatego ważne jest przemyślenie działań i wybranie odpowiednich portali, których linki wpłyną korzystnie na SEO.

Zamów rozmowę ze specjalistą, aby omówić projekt i otrzymać indywidualny plan linkbuildingu.

Czym wyróżnia się nasza

Oferta linkbuildingu

Kompleksowe usługi

Zajmujemy się całym procesem pozyskania linków.

Bogata sieć portali

Posiadamy bezpośredni kontakt z mediami w ponad 30 krajach.

Szybka realizacja

Mamy liczny zespół copywriterów oraz specjalistów SEO.

Mówią o nas

Zadowoleni klienci

Potrzebowaliśmy profesjonalnej pomocy w napisaniu tekstów wykorzystujących wiedzę medyczną. Agencja Content Writer świetnie poradziła sobie nawet z bardzo wymagającymi tematami. Artykuły naukowe zostały napisane na podstawie odpowiednio dobranej bibliografii. Dodatkowy duży plus za krótkie terminy wykonania pracy i dotrzymywanie ustaleń. Z przyjemnością będziemy dalej kontynuować współpracę!

Norameda

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze stałej współpracy z firmą Content Writer. Agencja dobrze dostosowuje się do naszych oczekiwań i z dużym wyczuciem dobrała autora odpowiedniego dla naszej branży (Internet i telekomunikacja). Teksty zawsze są dostarczane terminowo, nigdy nie ma też problemów z wdrażaniem ewentualnych poprawek i dopracowywaniem tekstów.

FiberLink Sp. z o. o.

Polecamy usługi agencji Content Writer w zakresie tworzenia profesjonalnych treści w języku angielskim. Zamawialiśmy teksty pod SEO oraz na social media w tym języku i za każdym razem byliśmy z nich w 100% zadowoleni. Współpraca jest bezproblemowa, a obsługa klienta szybka i przyjazna. Produkty z oferty naszej firmy opisano rzetelnie i merytorycznie, a teksty nie wymagały żadnych zmian.

Smoke and Pork

Jesteśmy agencją nieruchomości obsługującą rynek premium, w związku z czym przywiązujemy bardzo dużą rolę do naszego contentu. Do agencji Content Writer zgłosiliśmy się z zapotrzebowaniem na artykuły wysokiej jakości, skierowane do wymagających odbiorców. Dostarczone treści spełniły nasze oczekiwania, dlatego zdecydowaliśmy się na stałą współpracę.

Vilea Property Boutique

Agencja Content Writer to najlepszy wybór dla osób zainteresowanych copywritingiem medycznym. Artykuły z tej branży, które agencja dla nas przygotowuje w ramach stałej współpracy, zawsze są rzetelne i pozbawione błędów merytorycznych, podparte solidnym researchem, pełne istotnych informacji. Czuć w nich autentyczne zaangażowanie i wiedzę medyczną osoby piszącej.

Medicept

Jako duży sklep z tysiącami produktów w ofercie mamy spore zapotrzebowanie na content. Zdarza nam się zamawiać nawet kilkaset tysięcy znaków miesięcznie. Agencja Content Writer zawsze staje na wysokości zadania i w krótkim czasie potrafi dostarczyć hurtowe ilości treści. Widzimy efekty tej współpracy w postaci lepszego pozycjonowania naszej strony w Google i większej liczby zamówień.

Meble Teo

Kontakt

Content Writer - Profesjonalne treści dla Twojej firmy

elements/icons/32x32/tel Created with Sketch. +48 535 690 777
elements/icons/32x32/mail Created with Sketch. kontakt@contentwriter.pl