Profesjonalny linkbuilding, który zwiększy pozycjonowanie Twojej strony.
Realizujemy kampanie linkbuildingowe, dzięki którym poprawisz widoczność strony i dotrzesz do nowych klientów.
Pozyskujemy linki naturalnie i skutecznie – w tym celu publikujemy artykuły sponsorowane na starannie dobranych portalach.
Nie tylko zwiększymy SEO, ale także popularność Twojej marki. Zamów rozmowę z ekspertem, aby ułożyć indywidualną strategię.
Co zawiera
Stworzymy merytoryczne artykuły z odnośnikiem do Twojej strony.
Zamówimy publikacje na wybranych portalach branżowych.
Sprawdzimy opublikowane teksty i prześlemy raport z działań.
Kiedy warto stosować
Zamów publikacje zewnętrzne, jeśli chcesz zdobyć wartościowe linki, a zarazem zrobić szum wokół swojej marki.
Artykuły sponsorowane to narzędzie marketingu internetowego, które zapewnia naturalną reklamę na innych serwisach.
Poprzez linkbuilding wypromujesz swoją firmę w mediach, a zarazem pozyskasz odnośniki budujące autorytet domeny.
Zwiększ ruch z wyszukiwarki Google.
Dotrzyj z ofertą do nowych odbiorców.
Pozyskaj nowych klientów.
Naturalny i dobrze zaplanowany linkbuilding zwiększa autorytet domeny oraz poprawia pozycje w wyszukiwarkach.
Profil linkowy jest podstawowym parametrem dla algorytmów indeksujących, gdyż określa wiarygodność strony.
Linki są cennym wsparciem SEO szczególnie w połączeniu z regularną publikacją przydatnych, eksperckich treści.
Kampanie linkbuildingowe skutecznie promują firmę, ponieważ pozwalają dotrzeć do nowych odbiorców.
Publikacja artykułów sponsorowanych nie tylko pozyskuje cenne linki zewnętrzne, ale również wzbudza rozgłos o marce.
To naturalna forma reklamy, który zyskuje coraz większą popularność w świecie marketingu internetowego.
Wzrost ruchu na stronie to prosty przepis na pozyskanie nowych klientów i lepsze wyniki sprzedażowe.
Im więcej osób pozna Twoją ofertę, tym większa liczba transakcji. To fundamentalny mechanizm marketingu.
Dlatego tak ważna jest widoczność, którą zapewnia linkbuilding poprzez poprawę SEO oraz promocję na innych portalach.
Całą kampanię dzielimy na trzy etapy.
Dobieramy portale pod kątem tematyki, zasięgów oraz parametrów SEO.
Tworzymy sponsorowane treści przeznaczone do publikacji na portalach zewnętrznych.
Kontaktujemy się z wydawcami, żeby opublikować gotowe teksty i pozyskać linki.
Jakie są sposoby na pozyskanie linków?
W teorii nie powinno się pozyskiwać odnośników zewnętrznych. Google w swoich wytycznych zabrania wymiany linków w celu manipulacji rankingiem. Zamiast tego zaleca tworzenie przydatnych treści, aby inne strony w naturalny sposób je polecały i linkowały.
W praktyce wiele firm chce przyspieszyć efekty SEO, podejmując dodatkowe działania na rzecz budowy profilu linkowego. Istnieje kilka sposobów na zdobycie odnośników zewnętrznych:
Linkbuilding stosuje się szczególnie w początkowej fazie pozycjonowania, gdy strona ma niewielkie szanse na pozyskiwanie linków w „naturalny sposób”. Ważne jednak, by skupiać się na jakości, a nie ilości, dlatego dobieramy portale, które docelowo:
Jak dobrać strony pod linkbuilding?
Przed zamówieniem publikacji sprawdzamy stronę pod kątem technicznym oraz medialnym.
Podstawą jest parametr witryny, który określa wiarygodność strony na podstawie linków przychodzących. Przybiera on różne nazwy w zależności od firmy, która prowadzi metrykę:
Te wskaźniki określają ilość oraz jakość profilu linkowego w skali liczbowej 0-100. Im wyższy wynik, tym bardziej rzetelna jest strona.
Istotnym parametrem jest również URL Rating (Ahrefs), który określa jakość linków przychodzących dla konkretnego URL. Gdy wiemy, gdzie trafi artykuł (np. określona kategoria bloga), możemy przeanalizować bezpośrednio to miejsce. W ten sposób precyzyjniej określimy siłę pozyskanego linka.
Warto zaznaczyć, że powyższe wskaźniki nie pochodzą od Google, lecz od firm zewnętrznych, dlatego należy je traktować wyłącznie jako wskazówkę.
Oprócz kwestii pozycjonowania musimy również przeanalizować, jak publikacja wpłynie na reklamę i promocję firmy. Pod tym kątem najważniejsze parametry to:
Czy same linki wystarczą pod kątem SEO?
Linkbuilding nie jest wystarczającą strategią SEO. Na pozycjonowanie składa się wiele dodatkowych czynników, takich jak jakość treści oraz stan techniczny witryny.
Budowa widoczności w wyszukiwarce jest złożonym i kompleksowym procesem, a pozyskiwanie linków jest tylko jednym z działań. Z tego powodu warto ułożyć indywidualną strategię SEO.
Ile kosztuje linkbuilding?
Na cenę linkbuildingu składa się koszt przygotowania artykułów sponsorowanych oraz cena publikacji treści na portalu.
Przeważnie stawka za napisanie artykułu wynosi od 100 do 500 PLN zależnie od branży, długości, języka oraz dodatkowych wymagań.
Z kolei koszt publikacji wynosi od 50 do 100 000 PLN, na co wpływa m.in. renoma portalu, profil linkowy, a także zasięg dotarcia do czytelników.
Do powyższych kosztów należy doliczyć wynagrodzenie za usługę publikacji artykułów (kontakt z wydawcą i przygotowanie treści zgodnie z wytycznymi portalu), które wynosi zazwyczaj kilkadziesiąt złotych za pojedynczą publikację.
Jak pozyskać pierwsze linki?
Zacznij linkbuilding od sporządzenia strategii dostosowanej do Twoich celów, zasobów, branży i konkurencji.
Nienaturalne linkowanie lub odnośniki niskiej jakości mogą doprowadzić do długotrwałego spadku pozycji. Dlatego ważne jest przemyślenie działań i wybranie odpowiednich portali, których linki wpłyną korzystnie na SEO.
Zamów rozmowę ze specjalistą, aby omówić projekt i otrzymać indywidualny plan linkbuildingu.
Czym wyróżnia się nasza
Zajmujemy się całym procesem pozyskania linków.
Posiadamy bezpośredni kontakt z mediami w ponad 30 krajach.
Mamy liczny zespół copywriterów oraz specjalistów SEO.
Zwiększ rezultaty poprzez dodatkowe działania.
Analiza konkurencji i opracowanie planu pozycjonowania.
Przygotowanie treści dostosowanych pod wyszukiwarkę.
Napisanie artykułów na portale zewnętrzne.
Piszemy dla
Agencja Marketingowa
Content Writer – Skalujemy Biznes Online