Darmowa wycena

Program kursu copywritingu

Zdobądź wiedzę od liderów z branży i rozwiń swój pisarski warsztat.

Kurs copywritingu

Program nauczania

Zadanie 1

Artykuł blogowy (3000 zzs)

Zadanie 2

Opis promocyjny (500 zzs)

Zadanie 3

Artykuł blogowy (3000 zzs)

Zadanie 4

Artykuł blogowy (3000 zzs)

Zadanie 5

Opis produktu (1000 zzs)

Zadanie 6

Artykuł blogowy (4000 zzs)

Zadanie 7

Artykuł blogowy (4000 zzs)

Zadanie 8

Artykuł sponsorowany (4000 zzs)

Zadanie 9

Artykuł blogowy (4000 zzs)

Zadanie 10

Artykuł blogowy (4000 zzs)

Zadanie 11

Post na Facebook’a (500 zzs)

Zadanie 12

Artykuł blogowy (5000 zzs)


Młoda praktykantka patrząca w obiektyw.

Co uwzględnia

Program kursu copywritingu

W trakcie trwania kursu nauczysz się kompleksowo tworzyć treści marketingowe i weźmiesz pod uwagę m.in.:

  • odpowiednią strukturę i formatowanie tekstu;
  • nasycenie treści słowami kluczowymi;
  • stosowanie języka korzyści oraz CTA;
  • poprawność językową, ortograficzną i interpunkcyjną;
  • dobór słów kluczowych oraz tytułów do tekstów.

Dedykowany opiekun przekaże Ci niezbędne wskazówki.


Wzór certyfikatu ukończenia kursu copywriterskiego.

Potwierdzenie umiejętności

Zaświadczenie o kursie

Po ukończeniu szkolenia wystawimy imienne zaświadczenie potwierdzające nabyte umiejętności.

Certyfikat jest dokumentem, który przedstawi Twoje kompetencje potencjalnym zleceniodawcom i ułatwi pozyskiwanie zleceń.

Ponadto agencja Content Writer oferuje współpracę wyróżniającym się absolwentom. Jeśli chcesz do nas dołączyć, wypełnij formularz zgłoszeniowy i wpisz swój numer certyfikatu.


Kompendium Content Writingu | E-book Okładka

Program kursu copywritingu

Materiały szkoleniowe

W treściach edukacyjnych znajdziesz m.in. poniższe informacje:

  1. Rodzaje treści w content marketingu.
  2. Tworzenie tekstów pod SEO.
  3. Wskazówki, jak pisać lepiej.
  4. Formatowanie tekstów.
  5. Portfolio content writera.
  6. Finanse i kwestie prawne.
  7. Przyszłość content writingu.

Informacje wstępne

Przed przystąpieniem do realizacji zadań prosimy o wykonanie 3 kroków:

1

Instrukcja obsługi

Zapoznaj się z wytycznymi, które otrzymasz w powitalnej wiadomości e-mail.

2

Platforma edukacyjna

Zaloguj się w systemie Content Writer za pomocą otrzymanego linku.

3

Materiały szkoleniowe

Przeczytaj treści edukacyjne i zapoznaj się z wytycznymi dla copywriterów.

Mówią o nas

Zadowoleni absolwenci

Przygodę z Content Writerem zaczęłam od kursu copywriterskiego. Już na etapie poszukiwania właściwej firmy agencja wywarła na mnie dobre wrażenie. Kolejne etapy naszej współpracy tylko potwierdziły, że to miejsce pozwala rozwinąć skrzydła początkującym copywriterom i sprawdzić się w różnorodnych zadaniach. Przyjazne nastawienie do pracownika, jasne wytyczne przy każdym zleceniu i sprawna komunikacja sprawiają, że teksty tworzy się z przyjemnością.

Agata Kalota

Współpraca z firmą Content Writer na pewno była bardzo cennym doświadczeniem. Mój opiekun kursu w dokładny sposób sprawdzał pisane teksty i dawał cenne wskazówki. Dzięki temu każda kolejna praca była na coraz wyższym poziomie. Warto również dodać, że na koniec otrzymuje się certyfikat, który jest bezpośrednim dokumentem potwierdzającym nabyte umiejętności w trakcie kursu.

Natalia Maciejek

Nie wychodząc z domu, mogłam w profesjonalny sposób odbyć kurs copywriterski, który otworzył mi dalszą drogę do rozwijania siebie i swojej pasji. Otrzymywałam szybkie komunikaty zwrotne wraz z cennymi wskazówkami na przyszłość. Dzięki temu mogłam dopracować swój warsztat pisarski i nabyć nowe umiejętności w krótkim czasie i – co dla mnie ważne – w dogodnych dla siebie godzinach.

Aleksandra Charłampowicz-Jabłońska

O byciu copywriterem marzyłam od dawna, ale brakowało mi rzeczowej wiedzy i umiejętności. Szukałam różnych możliwości rozwoju i trafiłam na Content Writer. W ciągu kilku tygodni kursu poznałam wszystkie zasady copywritingu, dowiedziałam się jak pisać, aby inni chcieli czytać i kupować. Zdobyłam cenne doświadczenie, a dalsza współpraca pomogła mi jeszcze bardziej rozwinąć i podszkolić mój warsztat pisarski.

Monika Kowalik

Swoje pierwsze doświadczenie w copywritingu zdobyłam poprzez kurs Content Writer. Dowiedziałam się, jak tworzyć różnego rodzaju teksty przeznaczone do publikacji na stronach internetowych. Opiekun kursu był rzeczowy, dyspozycyjny i gotowy służyć radą. Na bieżąco się ze mną kontaktował, udzielał wskazówek, a przy tym był bardzo serdeczny. Kurs copywritingu był dla mnie niezwykle cennym doświadczeniem, który pomógł mi w doskonaleniu warsztatu pisarskiego.

Beata Szymańska

Kurs Content Writer bardzo sprawnie wprowadził mnie w świat copywritingu. Nie sądziłem, że ten szeroki zakres materiału można przyswoić w tak krótkim czasie. Od początku elementem wyróżniającym ofertę było indywidualne prowadzenie ze strony opiekuna. Nie tylko wysoko stawiał poprzeczkę, lecz również udzielał rozbudowanych podpowiedzi i dzielił się licznymi przykładami. Do tego motywował miłym słowem za dobrze wykonaną pracę. Kurs ma tę dodatkową zaletę, że można go realizować w absolutnie dowolnym czasie.

Norbert Polak

Agencja Content Marketingu

Content Writer – Skalujemy Biznes Online

elements/icons/32x32/tel Created with Sketch. +48 535 690 777
elements/icons/32x32/mail Created with Sketch. kontakt@contentwriter.pl