Specjalistyczne teksty są naszą reklamą, a zarazem Twoją wizytówką. Dlatego wspólnymi siłami wypracujemy perfekcyjne treści.
Kładziemy nacisk na unikalne, użyteczne informacje. Nie chodzi o to, by napisać mało odkrywczy tekst na podstawie trzech pierwszych artykułów z Google, ale żeby mieć rzeczywistą, praktyczną wiedzę o danym zagadnieniu.
Przykładowo, jeśli nie masz doświadczenia w optymalizacji sklepu internetowego, nie pisz o tym, jak ratować porzucone koszyki. Wiemy, że możesz zrobić research, ale czytelnik dostrzeże, czy masz doświadczenie i fachową wiedzę w tym temacie.
Dlatego bardzo prosimy o szczere podejście i obranie wąskiej specjalizacji. Jeśli temat artykułu nie odpowiada ściśle Twoim kompetencjom, poproś o wymianę na inny. Publikujemy wyłącznie teksty z wysoką wartością merytoryczną.
,,Prędzej można nauczyć się pisać wspaniale niż lekko i z prostotą” – Fryderyk Nietzsche.
Aby utworzyć podstronę autorską, potrzebujemy Twojego zdjęcia oraz opisu.
Zdjęcie należy wykonać na neutralnym tle bez żadnych dodatków (najlepsza będzie pusta ściana w delikatnym, neutralnym kolorze).
Autor powinien być widoczny mniej więcej od pasa w górę i znajdować się w centralnej części zdjęcia (z wolną przestrzenią po bokach i ponad głową). Dobrze, by zdjęcie miało charakter biznesowy.
Opis tworzymy w 3 os. l. poj., a jego długość powinna mieścić się w granicach 300-600 znaków ze spacjami.
Piszemy dla
Agencja Marketingowa
Content Writer – Skalujemy Biznes Online