Darmowa wycena

Wytyczne dla autorów

Specjalistyczne teksty są naszą reklamą, a zarazem Twoją wizytówką. Dlatego wspólnymi siłami wypracujemy perfekcyjne treści.

A823514C-3F87-482C-A624-80D161A8542D

Informacje wstępne

Kładziemy nacisk na unikalne, użyteczne informacje. Nie chodzi o to, by napisać mało odkrywczy tekst na podstawie trzech pierwszych artykułów z Google, ale żeby mieć rzeczywistą, praktyczną wiedzę o danym zagadnieniu.

Przykładowo, jeśli nie masz doświadczenia w optymalizacji sklepu internetowego, nie pisz o tym, jak ratować porzucone koszyki. Wiemy, że możesz zrobić research, ale czytelnik dostrzeże, czy masz doświadczenie i fachową wiedzę w tym temacie.

Dlatego bardzo prosimy o szczere podejście i obranie wąskiej specjalizacji. Jeśli temat artykułu nie odpowiada ściśle Twoim kompetencjom, poproś o wymianę na inny. Publikujemy wyłącznie teksty z wysoką wartością merytoryczną.

Długość tekstu

  1. Tytuł od 35 do 70 zzs – chwytliwy, intrygujący, zawierający słowo kluczowe.
  2. Wstęp od 200 do 450 zzs – merytoryczny i zachęcający do dalszego czytania. W miarę możliwości stosujemy lukę informacyjną.
  3. Rozwinięcie od 2500 do 10000 zzs – w zależności od potencjału zagadnienia. Nie piszemy na siłę, aby uniknąć zbędnej objętości tekstu.
  4.  Podsumowanie w 3-5 podpunktach po 75-150 zzs – jako zwięzłe powtórzenie najważniejszych informacji. W każdym podpunkcie staramy się zawrzeć istotę zagadnienia w jednym, maksymalnie dwóch zdaniach.

Forma tekstu

  • O autorze piszemy w 1 os. l. mn – na przykład „przedstawimy” zamiast „przedstawię”.
  • Zwracamy się do odbiorcy „na Ty”, ale unikamy określania płci w tekście (np. powinieneś).
  • Stosujemy słowa kluczowe z umiarem i w odmienionej formie.
  • Przestrzegamy zasady odwróconej piramidy – najważniejsze informacje zamieszczamy na początku tekstu.
  • Przekazujemy rzeczowe informacje – przykładowo „według raportu X, 70% Polaków…” zamiast „wielu Polaków…”.
  • Nie pogrubiamy w tekście słów kluczowych – zamiast tego możemy wyróżniać najważniejsze fragmenty tekstu.
  • Dodajemy nagłówki co maksymalnie 2000 zzs.

Charakter tekstu

  • Wyrażamy się jasno, krótko i konkretne – wystrzegamy się kwiecistych zwrotów i rozbudowanych zdań.
  • Dbamy o zróżnicowane słownictwo – na przykład „wzniecić ognisko” zamiast „zrobić ognisko”.
  • Zachowujemy wyważony ton – unikamy języka potocznego, przesadnych sformułowań i obietnic. Przykładowo „Ten rodzaj marketingu generuje o 20% więcej leadów” zamiast „Ten rodzaj marketingu zagwarantuje Ci wielki sukces”.
  • Używamy dodatków, które uatrakcyjniają przekaz – do tekstu dodajemy listy, punktory, ramki, tabele, screeny, przykłady, statystyki.

,,Prędzej można nauczyć się pisać wspaniale niż lekko i z prostotą” – Fryderyk Nietzsche.

Kontakt

Content Writer - Profesjonalne treści dla Twojej firmy

elements/icons/32x32/tel Created with Sketch. +48 535 690 777
elements/icons/32x32/mail Created with Sketch. kontakt@contentwriter.pl