Darmowa wycena

Pozycjonowanie stron internetowych

Zbuduj pozycjonowanie swojej strony, by poprawić widoczność w Google i dotrzeć do nowych klientów.

Skuteczne pozycjonowanie strony WWW

Zwiększamy wyniki SEO poprzez kompleksowe działania, które rozwijają stronę. Od strategii po analizę efektów.

Metody pozycjonowania opieramy na zaleceniach wyszukiwarki Google, aby zapewnić długotrwałe, stabilne rezultaty.

Jeśli więc chcesz zbudować wartościowy ruch na swojej stronie, zamów bezpłatną konsultację z naszym specjalistą.

Skontaktuj się

Strategia SEO

Podstawą jest plan. Przeanalizujemy Twoją stronę, konkurencję, a następnie wskażemy optymalne działania SEO.

Wykonujemy audyt pod kątem technicznym i marketingowym, żeby nie tylko generować ruch, ale również zwiększać sprzedaż.

W trakcie analizy sporządzamy szczegółowy plan ze słowami kluczowymi, aby dalszy rozwój Twojej strony był skuteczny.

 

 

Linkbuilding

Pozyskujemy wartościowe linki do strony. Zajmujemy się całym procesem publikacji artykułów na portalach zewnętrznych.

Zależnie od potrzeb, możemy utworzyć dedykowane zaplecza lub publikować treści na wybranych stronach naszych partnerów.

Dzięki temu budujemy profil linkowy, wzmacniamy pozycjonowanie oraz zwiększamy popularność marki w Internecie.

Teksty SEO

Tworzymy angażujące treści dostosowane pod SEO, aby pozycjonować stronę na nowe słowa kluczowe.

Regularnie analizujemy wyniki i odświeżamy wybrane teksty, zwiększając dodatkowo widoczność strony.

Jeśli planujesz ekspansję na zagranicznych rynkach, jako międzynarodowy zespół zapewniamy również treści wielojęzyczne.


Dlaczego pozycjonowanie?

Większa sprzedaż

Możesz dotrzeć ze swoją ofertą do nowych klientów – bez limitu.

Rozwój firmy w sieci

Budując stronę, stale powiększasz jej wartość. Inwestujesz we własną firmę.

Darmowy ruch

Rezultaty są stabilne i nie wymagają dodatkowych opłat. SEO działa 24/7.

Co wpływa na wysoką pozycję?

Rezultaty SEO zależą od połączenia kilku niezależnych czynników.

Dlatego pozycjonowanie wymaga kompleksowego podejścia.

Jakość treści

Wartościowe, przydatne informacje są podstawą pozycjonowania.

Struktura strony

Przyjazne i przejrzyste portale wyświetlają się wyżej.

Działania konkurencji

Im mniej firm konkuruje o frazy kluczowe, tym łatwiej się przebić.

Profil linkowy

Linki z renomowanych portali mogą poprawić wyniki SEO.

Pozycjonowanie – FAQ

Odpowiadamy na najczęstsze pytania związane z SEO.

Czy pozycjonowanie jest odpowiednie dla mojej firmy?

To, czy SEO jest właściwą strategią, zależy od kilku czynników. Dla wielu firm pozycjonowanie jest głównym kanałem pozyskiwania klientów – nie każdy jednak odniesie takie korzyści.

Budowa widoczności w wyszukiwarce jest wskazana, jeśli:

  • Planujesz długotrwałe działania: SEO to maraton, a nie sprint. Efekty zdobywa się latami, dlatego jeśli chcesz szybko dotrzeć do klientów, rozważ inny rodzaj promocji.
  • Dysponujesz odpowiednim budżetem: pozycjonowanie wymaga inwestycji, tak jak inne działania marketingowe. Musisz rozwinąć stronę na tyle, by wygrać z konkurencją.
  • Pozyskujesz klientów przez Internet: z SEO skorzystają zwłaszcza biznesy cyfrowe, które mogą w ten sposób pozyskiwać klientów bez stałych wydatków na reklamę.

Po jakim czasie zobaczę efekty?

Czas, po jakim pojawiają się rezultaty pozycjonowania, zależy od:

  • skali rozwoju strony: im więcej produktów, podstron czy artykułów, tym więcej fraz kluczowych, na które może być wyświetlana strona.
  • konsekwencji: istotnym czynnikiem jest wytrwała realizacja strategii i regularna rozbudowa strony. Budowa tzw. autorytetu tematycznego strony to długi proces.
  • działań konkurencji: pozycjonowanie jest walką o ograniczone zasoby – inne firmy również inwestują w SEO, aby zdobyć widoczność.

Na finalne efekty wpływa również historia domeny, popyt rynkowy oraz aktualizacje algorytmów Google, które same w sobie gromadzą ponad setkę czynników rankingowych.

Z tego powodu nie można przewidzieć, kiedy pojawią się efekty pozycjonowania, ale zwykle regularne i przemyślane działania skutkują wzrostem SEO w ciągu kilku miesięcy.

Czy mogę przyspieszyć proces pozycjonowania?

Możesz szybciej budować pozycjonowanie, a tym samym powiększać przewagę konkurencyjną z wykorzystaniem kilku technik:

  • dynamiczny rozwój treści: nie istnieją limity w indeksowaniu fraz kluczowych, dlatego obszerne skalowanie strony jest podstawową strategią SEO.
  • pozyskiwanie wartościowych linków: odnośniki prowadzące z renomowanych portali mogą przyspieszyć indeksację, szczególnie w początkowej fazie pozycjonowania.
  • user generated content, AI oraz dynamiczne komponenty: wykorzystujemy również współczesną technologię w zautomatyzowanym rozwoju strony.

Warto jednak zaznaczyć, że rozwój organiczny pozostaje zwykle procesem długotrwałym, gdyż wymaga stopniowego budowania autorytetu tematycznego strony.

Kluczem jest takie zaplanowanie działań, aby content przeznaczony do indeksacji był rozwijany w kontrolowany i systematyczny sposób – z wartością dla odbiorców.

Ile kosztują działania SEO?

Cena pozycjonowania zależy od:

  • zakresu działań SEO – czyli tego, jakie kroki zamierzasz podjąć i w jakim czasie chcesz przewyższyć konkurencję.
  • terytorium działania – Polska oraz kraje wschodnie wciąż wymagają niższych nakładów inwestycyjnych w stosunku do krajów zachodnich.
  • działań konkurencji – im więcej firm konkuruje o słowo kluczowe, tym więcej czasu i środków należy zainwestować w pozycjonowanie tej frazy.

W praktyce budżet przeznaczany na SEO wynosi od kilku do kilkuset tysięcy złotych, ale już kwoty rzędu 500-1000 PLN miesięcznie pozwalają na regularny rozwój strony i wzrost widoczności w dłuższym okresie.

Od czego zacząć pozycjonowanie?

Działania SEO najlepiej rozpocząć od analizy rynkowej i opracowania przemyślanej strategii, która odpowie na pytania:

  • jakie szanse i luki rynkowe dostrzegasz w swoim biznesie?
  • jak działania SEO mogą przełożyć się na Twoją sprzedaż?
  • kim jest konkurencja i jakie działania stosuje?
  • jak zbudować przewagę i w jakim czasie możesz przewyższyć inne firmy?
  • jaki budżet możesz zainwestować w pozycjonowanie?

Z tego powodu zapraszamy do konsultacji z naszym specjalistą, który dokładnie przeanalizuje Twój projekt i pomoże w opracowaniu skutecznej strategii.

Dlaczego Content Writer?

Lider widoczności

Ponad 6,000 fraz w TOP10.

Bogate doświadczenie

Ponad 2000 zadowolonych klientów.

Globalny zasięg

Aktywna działalność w 47 krajach.

Mówią o nas

Zadowoleni klienci

Potrzebowaliśmy profesjonalnej pomocy w napisaniu tekstów wykorzystujących wiedzę medyczną. Agencja Content Writer świetnie poradziła sobie nawet z bardzo wymagającymi tematami. Artykuły naukowe zostały napisane na podstawie odpowiednio dobranej bibliografii. Dodatkowy duży plus za krótkie terminy wykonania pracy i dotrzymywanie ustaleń. Z przyjemnością będziemy dalej kontynuować współpracę!

Norameda

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze stałej współpracy z firmą Content Writer. Agencja dobrze dostosowuje się do naszych oczekiwań i z dużym wyczuciem dobrała autora odpowiedniego dla naszej branży (Internet i telekomunikacja). Teksty zawsze są dostarczane terminowo, nigdy nie ma też problemów z wdrażaniem ewentualnych poprawek i dopracowywaniem tekstów.

FiberLink Sp. z o. o.

Polecamy usługi agencji Content Writer w zakresie tworzenia profesjonalnych treści w języku angielskim. Zamawialiśmy teksty pod SEO oraz na social media w tym języku i za każdym razem byliśmy z nich w 100% zadowoleni. Współpraca jest bezproblemowa, a obsługa klienta szybka i przyjazna. Produkty z oferty naszej firmy opisano rzetelnie i merytorycznie, a teksty nie wymagały żadnych zmian.

Smoke and Pork

Jesteśmy agencją nieruchomości obsługującą rynek premium, w związku z czym przywiązujemy bardzo dużą rolę do naszego contentu. Do agencji Content Writer zgłosiliśmy się z zapotrzebowaniem na artykuły wysokiej jakości, skierowane do wymagających odbiorców. Dostarczone treści spełniły nasze oczekiwania, dlatego zdecydowaliśmy się na stałą współpracę.

Vilea Property Boutique

Agencja Content Writer to najlepszy wybór dla osób zainteresowanych copywritingiem medycznym. Artykuły z tej branży, które agencja dla nas przygotowuje w ramach stałej współpracy, zawsze są rzetelne i pozbawione błędów merytorycznych, podparte solidnym researchem, pełne istotnych informacji. Czuć w nich autentyczne zaangażowanie i wiedzę medyczną osoby piszącej.

Medicept

Jako duży sklep z tysiącami produktów w ofercie mamy spore zapotrzebowanie na content. Zdarza nam się zamawiać nawet kilkaset tysięcy znaków miesięcznie. Agencja Content Writer zawsze staje na wysokości zadania i w krótkim czasie potrafi dostarczyć hurtowe ilości treści. Widzimy efekty tej współpracy w postaci lepszego pozycjonowania naszej strony w Google i większej liczby zamówień.

Meble Teo

Agencja Content Marketingu

Content Writer – Skalujemy Biznes Online

elements/icons/32x32/tel Created with Sketch. +48 535 690 777
elements/icons/32x32/mail Created with Sketch. kontakt@contentwriter.pl