Krótki, ale niezwykle rzeczowy e-book o content marketingu. Poznaj kluczowe działania, które napędzą Twój biznes za pomocą treści.
Darmowa
Możesz promować firmę na wiele sposobów – ale publikacja wartościowych treści jest po prostu fundamentem.
Dlatego już 86% przedsiębiorstw B2B zleca tworzenie tekstów, a 80% z nich wykorzystuje w tym celu przemyślaną strategię.
Z niniejszego e-booka dowiesz się, jak dołączyć do grona tych, którzy z powodzeniem reklamują swój biznes w sieci.
Co zawiera
Dowiedz się, jak często publikować artykuły dla optymalnych efektów.
Zobacz, jakie teksty pomogą w rozwoju firmowego fanpage’a.
Sprawdź, jak pisać artykuły i w jakich miejscach publikować treści.
Zastosuj zasady, które przemienią odwiedzających w Twoich klientów.
Wykorzystaj korzyści płynące z „zamkniętych treści”.
Poznaj najczęstsze błędy w publikowaniu marketingowych treści.
Cała wiedza jest za darmo. Napisz tylko, kto ma otrzymać książkę.
Wysyłanie...
Wysłano
Wyślij
Ostatnie badania wykazały, że content marketing generuje trzy razy więcej leadów niż marketing tradycyjny i kosztuje o 64% mniej.
Profesjonalne treści przynoszą szereg korzyści biznesowych, w tym:
Kontakt
Content Writer - Profesjonalne treści dla Twojej firmy