Darmowa wycena

5 strategii content marketingu

Krótki, ale niezwykle rzeczowy e-book o content marketingu. Poznaj kluczowe działania, które napędzą Twój biznes za pomocą treści.

Darmowa

Książka o content marketingu

Możesz promować firmę na wiele sposobów – ale publikacja wartościowych treści jest po prostu fundamentem.

Dlatego już 86% przedsiębiorstw B2B zleca tworzenie tekstów, a 80% z nich wykorzystuje w tym celu przemyślaną strategię.

Z niniejszego e-booka dowiesz się, jak dołączyć do grona tych, którzy z powodzeniem reklamują swój biznes w sieci.

Co zawiera

E-book o content marketingu

Prowadzenie bloga

  • Jak pisać, by inni odwiedzali bloga?
  • Skąd brać zdjęcia do wpisów?
  • Jak często publikować artykuły?

Rozwój social media

  • Jakie portale wybrać?
  • Jak rozwijać firmowego fanpage’a?
  • Jak planować publikację postów?

Artykuły sponsorowane

  • Czym są artykuły sponsorowane?
  • Jak pisać teksty sponsorowane?
  • Gdzie możesz publikować treści?

Publikacja treści na stronie

  • Jak pisać teksty na stronę WWW?
  • Jakie rodzaje treści publikować?
  • Jakich zasad przestrzegać?

Gated content

  • Czym jest gated content?
  • Jak wykorzystać gated content?
  • Jakie korzyści przynosi?

 

Błędy content marketingu

  • Czym cechuje się dobry content?
  • Jakich praktyk unikać?
  • Jak poprawić jakość treści?

Odbierz e-booka

Cała wiedza jest za darmo. Napisz tylko, kto ma otrzymać książkę.

Wysyłanie...

Wysłano

Wyślij

    Dane do wysyłki

    Dlaczego warto stosować content marketing?

    Ostatnie badania wykazały, że content marketing generuje trzy razy więcej leadów niż marketing tradycyjny i kosztuje o 64% mniej.

    Profesjonalne treści przynoszą szereg korzyści biznesowych, w tym:

    • budują ekspercki wizerunek marki;
    • zwiększają pozycjonowanie strony;
    • pozwalają dotrzeć do nowych klientów.

    E-book o content marketingu – FAQ

    Do kogo adresowana jest książka?

    „5 strategii content marketingu” jest adresowany do działów marketingowych oraz właścicieli firm, którzy chcą wykorzystywać treści w celach promocyjnych.

    Wiedzę przedstawioną w e-booku można wdrożyć w każdym przedsiębiorstwie – niezależnie od jego wielkości i branży.

    Ile stron ma e-book?

    Książka ma niecałe 30 stron – zamknęliśmy cenną dawkę wiedzy w zwięzłej, przystępnej formie.

    W jakim formacie jest e-book?

    E-book jest plikiem PDF zamieszczonym na naszym serwerze – możesz go pobrać lub przeczytać online.

    Jaka jest cena?

    Jest to w pełni darmowa książka o content marketingu, którą wystarczy pobrać.

    Podaj adres e-mail, na który mamy wysłać książkę, i tyle!

    Masz pytania?

    Skontaktuj się z naszym działem redakcji. Chętnie odpowiemy na merytoryczne pytania związane z zawartością e-booka.

    Mamy nadzieję, że wskazówki zawarte w książce przyczynią się do zwiększenia efektów content marketingu w Twojej firmie.

    Wyślij wiadomość

    Kontakt

    Content Writer - Profesjonalne treści dla Twojej firmy

    elements/icons/32x32/tel Created with Sketch. +48 535 690 777
    elements/icons/32x32/mail Created with Sketch. kontakt@contentwriter.pl