Krótki, ale niezwykle rzeczowy e-book o content marketingu. Poznaj kluczowe działania, które napędzą Twój biznes za pomocą treści.
Darmowa
Możesz promować firmę na wiele sposobów – ale publikacja wartościowych treści jest po prostu fundamentem.
Dlatego już 86% przedsiębiorstw B2B zleca tworzenie tekstów, a 80% z nich wykorzystuje w tym celu przemyślaną strategię.
Z niniejszego e-booka dowiesz się, jak dołączyć do grona tych, którzy z powodzeniem reklamują swój biznes w sieci.
Co zawiera
Dowiedz się, jak często publikować artykuły dla optymalnych efektów.
Zobacz, jakie teksty pomogą w rozwoju firmowego fanpage’a.
Sprawdź, jak pisać artykuły i w jakich miejscach publikować treści.
Zastosuj zasady, które przemienią odwiedzających w Twoich klientów.
Wykorzystaj korzyści płynące z „zamkniętych treści”.
Poznaj najczęstsze błędy w publikowaniu marketingowych treści.
Książka jest bezpłatna.
Wysyłanie...
Wysłano
Wyślij
Badania CMI wykazały, że content marketing generuje trzy razy więcej leadów niż marketing tradycyjny i kosztuje o 64% mniej.
Profesjonalne treści przynoszą szereg korzyści biznesowych, w tym:
Warto więc poznać sprawdzone i skuteczne strategie content marketingu, by wdrożyć je również we własnej firmie.
Agencja Content Marketingu
Content Writer – Skalujemy Biznes Online