Darmowa wycena

Kurs copywritingu

Innowacyjny, w pełni indywidualny kurs dla copywritera. Zyskaj wiedzę od liderów branży i zacznij zarabiać na pisaniu.

Młoda praktykantka patrząca w obiektyw.

Copywriting – kurs online

Chcesz zostać copywriterem? Możesz to zrobić na dwa sposoby: pochłaniać tony podręczników albo… po prostu zacząć pisać. 

Content Writer oferuje unikalny kurs oparty na praktycznej nauce. Pod okiem eksperta zbudujesz własne portfolio z tekstami.

Oferujemy indywidualne konsultacje, które wzbogacą Twój warsztat pisarski i umożliwią pracę w zawodzie copywritera.


Co wyróżnia nasz

Kurs dla copywritera

Dedykowany opiekun

Zrealizuj program dostosowany do Twoich umiejętności.

Nauka w praktyce

Twórz teksty i otrzymuj wskazówki, bazując na rzeczywistych zleceniach.

Promocja wizerunku

Zbuduj swoje portfolio poprzez tworzenie perfekcyjnych treści.

Dlaczego warto zacząć

Kurs copywritingu

Już 82% firm wykorzystuje treści w swojej strategii marketingowej, a w tym celu korzystają z pomocy doświadczonych copywriterów.

Odpowiednie teksty potrafią:

  • zwiększyć sprzedaż,
  • poprawić widoczność w Google,
  • zbudować wizerunek marki.

Po kursie copywritingu zostaniesz ekspertem, który będzie potrafił wesprzeć marketing na wielu płaszczyznach.


Jaki zakres obejmuje

Program kursu

Nauczysz się kompleksowo tworzyć skuteczne treści biznesowe.

Podczas kursu dokładnie poznasz kluczowe zagadnienia, takie jak:

Pisanie tekstów

Zacznij tworzyć przekonujące treści, które naprawdę przyciągają klientów.

Optymalizacja SEO

Zadbaj o prawidłową strukturę tekstu, by przebić się w Google.

Kwestie formalno-prawne

Dowiedz się, jak skonstruować umowę i przenieść prawa autorskie.

Dobór słów kluczowych

Wybieraj optymalne frazy, które zwiększą pozycjonowanie tekstu.

Do kogo adresujemy

Kurs copywritingu

Otaczamy opieką studentów, osoby początkujące, a także copywriterów chcących dalej rozwijać karierę. Niezależnie od umiejętności, jeśli pisanie to Twoja pasja, kierujemy kurs właśnie do Ciebie.

Nie otrzymasz kolejnego gotowego modułu lub kursu, w którym będziesz zdany wyłącznie na siebie. Zamiast tego rozpoczniesz indywidualne lekcje z doświadczonymi pisarzami.

Dostosujemy program do Twoich słabości, a także mocnych stron – dzięki temu nadrobisz wiele lat uczenia się „w pojedynkę”. Ponadto możesz liczyć na szereg innych korzyści, takich jak:

Certyfikat ukończenia kursu

Wystawimy imienny dokument potwierdzający nabyte kompetencje.

Materiały szkoleniowe

Otrzymasz dostęp do treści edukacyjnych naszego autorstwa.

Zróżnicowane treści w portfolio

Twoje teksty zostaną opublikowane na wielu tematycznych portalach.

Możliwość dalszej współpracy

Wybitnym kursantom oferujemy stałą pracę w naszej organizacji.


W co inwestujesz?

Kurs copywritingu u Content Writer zapewni Ci szereg dodatkowych możliwości, których nie spotkasz w żadnym innym miejscu.

 

Porady od indywidualnego nauczyciela

Będziemy przesyłać precyzyjne porady i wskazówki po sprawdzeniu każdego tekstu.

Dostęp do platformy edukacyjnej

Nauka przebiega na specjalnej platformie, która zapewnia m.in. błyskawiczny kontakt z opiekunem.

Publikacja artykułów i budowa portfolio

Wykorzystamy strony naszych partnerów, na których wstawimy treści pod Twoim nazwiskiem.

Konto premium na platformie contentwriter.co

Po ukończeniu kursu otrzymasz dostęp do atrakcyjnych zleceń copywriterskich.

Cennik kursu copywritingu

★ Basic

  • Dostęp do platformy edukacyjnej
  • Dedykowany nauczyciel
  • Materiały edukacyjne
  • Certyfikat ukończenia kursu
  • Publikacja 1 tekstu do portfolio
  • 3-miesięczne konto premium (wartość: 100 PLN)
999 PLN Wybierz

★★ Standard

  • Dostęp do platformy edukacyjnej
  • Dedykowany nauczyciel
  • Materiały edukacyjne
  • Certyfikat ukończenia kursu
  • Publikacja 3 tekstów do portfolio
  • 12-miesięczne konto premium (wartość: 400 PLN)
1499 PLN Wybierz

★★★ Premium

  • Dostęp do platformy edukacyjnej
  • Dedykowany nauczyciel
  • Materiały edukacyjne
  • Certyfikat ukończenia kursu
  • Publikacja 5 tekstów do portfolio
  • 24-miesięczne konto premium (wartość: 800 PLN)
1999 PLN Wybierz

Dlaczego warto odbyć

Kurs u Content Writer

Doświadczona kadra

Chcesz zostać ekspertem? Ucz się u ekspertów! Wybierz największą agencję copywriterską w Polsce.

Certyfikowana instytucja

Dział szkoleniowy jest autoryzowaną placówką edukacyjną, wpisaną do Rejestru Instytucji Szkoleniowych.

Unikalna koncepcja nauki

Żadnych nudnych, zawiłych teorii. Tylko praktyczne porady i wskazówki od zawodowych copywriterów.

Kadra szkoleniowa

Poznaj opiekunów kursu

Julia Markiewicz

Redaktor naczelny Content Writer. Kierowała rozwojem firmowego bloga, który przyciąga 60 000 czytelników miesięcznie. Aktualnie zarządza publikacjami na stronach zagranicznych, m.in. w Hiszpanii, USA czy Nigerii. Z branżą content marketingu związana od niemal dekady, a od 4 lat dzieli się swoim doświadczeniem w ramach Akademii Content Writer.

Jako opiekun szkoleń prostymi słowami przekazuje wiedzę o języku, optymalizacji treści pod SEO i praktycznych aspektach pracy w zawodach copywritera i korektora.

Szymon Karcz

Od ponad 5 lat pracuje w branży content marketingu. Tworzy artykuły między innymi dla agencji Content Writer, a także blogów firmy Morele. Aktywnie działa też jako korektor, zapewniając poprawność i atrakcyjność treści. Ukończył studia polonistyczne ze specjalizacją edytorską.

W ramach Akademii Content Writer przeszkolił ponad 500 absolwentów. W trakcie kursów kładzie szczególny nacisk na praktyczne aspekty pisania – od struktury aż po zagadnienia związane z SEO. Jako ekspert korekty uczy, jak efektywnie poprawiać błędy i doskonalić teksty.

Łukasz Frąckowiak

Doświadczony opiekun szkolenia dla adeptów copywritingu i korekty tekstu. Posiada 7-letnie doświadczenie w pracy jako korektor i redaktor. W ramach Akademii Content Writer przekazał swoją wiedzę już ponad 300 absolwentom.

U swoich podopiecznych kładzie nacisk na stylistykę, zasób słów i optymalizację treści pod kątem SEO, zachęcając przy tym kursantów do stworzenia swojego unikalnego stylu. Ponadto skupia się na praktycznych umiejętnościach, uwzględniając najnowsze nowinki ze świata SEO oraz trendów językowych.

FAQ

Pytania i odpowiedzi

Jeśli masz wątpliwości związane z kursem na copywritera, rozwiejemy je w poniższej sekcji.

Czy kurs copywritingu jest dla mnie?

Jeśli chcesz dogłębnie poznać zawód copywritera, a jednocześnie nie spędzać wielu lat nad książkami, nasz kurs jest dla Ciebie.

Wkładamy w niego wiele trudu i zaangażowania, ale czynimy to, aby w możliwie krótkim czasie przygotować Cię do tworzenia skutecznych tekstów. Od początku będziemy imitować „pracę w terenie” bazując na prawdziwych wytycznych. Każdorazowo prześlemy Ci konstruktywne uwagi oraz wskazówki, jak lepiej ująć pewne zdania lub w jaki sposób dostosować treść do wymagań Google. Unikamy jałowej teorii i sztucznej refleksji – zamiast tego dbamy o solidną praktykę i tworzenie dobrej treści.

Jednocześnie mamy na uwadze twarde realia rynkowe, dlatego oprócz przekazywania wiedzy budujemy Twoją pozycję na rynku pracy:

  • Wystawiamy imienny certyfikat ukończenia kursu, honorowany w 47 oddziałach zagranicznych Content Writer. Możesz ubiegać się o pracę nie tylko w polskiej agencji, ale również w całej sieci franczyzowej Content Writer. Certyfikat jest również solidnym atutem dla innych pracodawców, którzy zyskują pewność, że dysponujesz umiejętnościami zweryfikowanymi przez lidera w branży.
  • Zlecamy publikację treści na zewnętrznych stronach, aby zbudować Twoje portfolio. Artykuły będą opatrzone Twoim imieniem, nazwiskiem oraz (opcjonalnie) zdjęciem, a następnie zostaną opublikowane na tematycznych stronach związanych z marketingiem i copywritingiem. Dzięki temu dysponujesz linkami do swoich prac i możesz je wykorzystać jako konkretne przykłady Twojej twórczości, np. na Linkedin lub w CV.
  • Otrzymujesz konto premium na globalnej platformie contentwriter.co, co zwiększa szanse na pierwsze zlecenia. Na dobry start zyskujesz lepszą widoczność i wyróżniasz swój profil na tle ponad 20,000 pisarzy. Ponadto otrzymujesz dostęp do publicznych zapytań, gdzie możesz wysyłać nielimitowaną liczbę ofert. To Ty wybierasz projekty, które Cię interesują, i samodzielnie określasz wynagrodzenie za projekt.

Jak wygląda program nauczania?

W trakcie trwania szkolenia stworzysz 12 różnorodnych tekstów według wytycznych.

Szczegółowy program szkolenia z copywritingu znajdziesz tutaj.

Czy mogę otrzymać dofinansowanie z Urzędu Pracy?

Tak, kurs copywritingu może być finansowany ze środków Urzędu Pracy.

Jesteśmy instytucją szkoleniową wpisaną do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem ewidencyjnym 2.30/00127/2024.

Zatem jeśli posiadasz status osoby bezrobotnej, możesz ubiegać się o dofinansowanie w Urzędzie Pracy poprzez złożenie odpowiedniego wniosku. Wcześniej upewnij się, czy Twój urząd dysponuje środkami na taką formę edukacji.

Czy istnieje szansa dalszej współpracy?

Tak, najlepszym kursantom oferujemy możliwość stałej współpracy.

Kurs copywritingu jest przeznaczony dla osób, które chcą rozpocząć pracę w tym zawodzie. Dlatego każdego absolwenta traktujemy jako potencjalnego kandydata, który w przyszłości zasili nasz zespół.

Ile trwa cały kurs copywritingu?

Wymiar kursu obejmuje 90 godzin intensywnej nauki – w tym czasie stworzysz 12 różnorodnych tekstów, które sprawdzimy, a wybrane opublikujemy w Twoim portfolio.

Zadania możesz realizować o każdej porze dnia, ucząc się w dogodnych dla siebie godzinach. Na ukończenie kursu masz 12 miesięcy.

Jak zaczniemy

Kurs dla copywritera

Przebieg wygląda następująco:

1

Tworzenie treści

Zaloguj się do systemu i napisz tekst zgodnie z naszymi wytycznymi.

2

Przekazanie uwag

Twój opiekun dokładnie sprawdzi tekst i prześle konstruktywny feedback.

3

Publikacja treści

W celu budowy portfolio wstawimy Twoje artykuły na strony związane z copywritingiem.

Oferty pracy

Już ukończyłeś kurs copywritingu? Sprawdź, na jakie stanowiska obecnie prowadzimy rekrutację. Przy zgłoszeniu prosimy wpisać numer certyfikatu.

Mówią o nas

Zadowoleni kursanci

Przygodę z Content Writerem zaczęłam od kursu copywriterskiego. Już na etapie poszukiwania właściwej firmy agencja wywarła na mnie dobre wrażenie. Kolejne etapy naszej współpracy tylko potwierdziły, że to miejsce pozwala rozwinąć skrzydła początkującym copywriterom i sprawdzić się w różnorodnych zadaniach. Przyjazne nastawienie do pracownika, jasne wytyczne przy każdym zleceniu i sprawna komunikacja sprawiają, że teksty tworzy się z przyjemnością.

Agata Kalota

Współpraca z firmą Content Writer na pewno była bardzo cennym doświadczeniem. Mój opiekun kursu w dokładny sposób sprawdzał pisane teksty i dawał cenne wskazówki. Dzięki temu każda kolejna praca była na coraz wyższym poziomie. Warto również dodać, że na koniec otrzymuje się certyfikat, który jest bezpośrednim dokumentem potwierdzającym nabyte umiejętności w trakcie kursu.

Natalia Maciejek

Nie wychodząc z domu, mogłam w profesjonalny sposób odbyć kurs copywriterski, który otworzył mi dalszą drogę do rozwijania siebie i swojej pasji. Otrzymywałam szybkie komunikaty zwrotne wraz z cennymi wskazówkami na przyszłość. Dzięki temu mogłam dopracować swój warsztat pisarski i nabyć nowe umiejętności w krótkim czasie i – co dla mnie ważne – w dogodnych dla siebie godzinach.

Aleksandra Charłampowicz-Jabłońska

O byciu copywriterem marzyłam od dawna, ale brakowało mi rzeczowej wiedzy i umiejętności. Szukałam różnych możliwości rozwoju i trafiłam na Content Writer. W ciągu kilku tygodni kursu poznałam wszystkie zasady copywritingu, dowiedziałam się jak pisać, aby inni chcieli czytać i kupować. Zdobyłam cenne doświadczenie, a dalsza współpraca pomogła mi jeszcze bardziej rozwinąć i podszkolić mój warsztat pisarski.

Monika Kowalik

Swoje pierwsze doświadczenie w copywritingu zdobyłam poprzez kurs Content Writer. Dowiedziałam się, jak tworzyć różnego rodzaju teksty przeznaczone do publikacji na stronach internetowych. Opiekun kursu był rzeczowy, dyspozycyjny i gotowy służyć radą. Na bieżąco się ze mną kontaktował, udzielał wskazówek, a przy tym był bardzo serdeczny. Kurs copywritingu był dla mnie niezwykle cennym doświadczeniem, który pomógł mi w doskonaleniu warsztatu pisarskiego.

Beata Szymańska

Kurs Content Writer bardzo sprawnie wprowadził mnie w świat copywritingu. Nie sądziłem, że ten szeroki zakres materiału można przyswoić w tak krótkim czasie. Od początku elementem wyróżniającym ofertę było indywidualne prowadzenie ze strony opiekuna. Nie tylko wysoko stawiał poprzeczkę, lecz również udzielał rozbudowanych podpowiedzi i dzielił się licznymi przykładami. Do tego motywował miłym słowem za dobrze wykonaną pracę. Kurs ma tę dodatkową zaletę, że można go realizować w absolutnie dowolnym czasie.

Norbert Polak

Agencja Content Marketingu

Content Writer – Skalujemy Biznes Online

elements/icons/32x32/tel Created with Sketch. +48 535 690 777
elements/icons/32x32/mail Created with Sketch. kontakt@contentwriter.pl