Copywriting Blog | artykuły ze świata copywritingu i content writingu!

Branżowe treści podstawą content writingu

Kiedyś nikt by nie pomyślał, że fachowe informacje zainteresują i przyciągną potencjalnych klientów. Rycerz szedł do kowala po konkretną usługę i wcale nie myślał o tym, by zgłębić jego sztuki przed podjęciem decyzji. Czasy jednak się zmieniły, a mnogość konkurencji sprawiła, że klient stoi przed dużym wyborem. Co może go przekonać do tego, by wybrał […]

Copywriter i teksty personalne

Pisanie tekstów personalnych przez copywritera jest coraz częstszą praktyką wśród osób budujących własny wizerunek w Internecie. Odpowiednia treść jest podstawowym narzędziem, by nadać profesjonalny wydźwięk każdej osobie. Sprawdźmy więc, na czym polegają teksty personalne i czy warto powierzyć je specjaliście.

Copywriter freelancer czy agencja copywriterska? Kogo wybrać?

Rozwijasz firmę, przychodzą pierwsze zlecenia, klienci zapoznają się ze stroną – to właśnie idealny czas, by zadbać o swój wizerunek. Atrakcyjna oferta, pięknie przedstawiona misja firmy, zachęcenie do kupna… są to cele, do których prowadzą dwie podstawowe ścieżki – copywriter freelancer i agencja copywriterska. Oba rozwiązania mają swoje zalety i wady, dlatego dzisiaj krótko odpowiemy […]

Jak pisać dobrego bloga?

Jeśli zastanawiasz się, jak pisać dobrego bloga, trafiłeś idealnie! Obecnie blogi zyskują coraz większą popularność. Mogą one pomóc rozkręcić biznes, być sposobem na pochwalenie się swoimi dziełami lub spostrzeżeniami, wskazywać nowe trendy i nowoczesne rozwiązania. Poniżej znajdziesz kilka podpowiedzi, które pomogą Ci rozkręcić Twojego bloga.

Co oznacza ZZS i ZBS? Czy warto rozliczać się w ten sposób?

Co znaczy to magiczne ZZS i ZBS? Często w cennikach copywriterów, marketerów i innych osób zajmujących się tworzeniem contentu można spotkać się z właśnie tymi skrótami. Na pierwszy rzut oka może się to wydawać jakimś bardzo skomplikowanym konstruktem, jednak w rzeczywistości na szczęście nim nie jest. To tajemnicze rozliczanie pracy np. za 1000 zzs (jak […]

Czy copywriter musi umieć szybko pisać na klawiaturze?

Biegłe pisanie na klawiaturze jest cenną umiejętnością. Często musimy przelać nasze myśli na ekran komputera w bardzo krótkim czasie. Wtedy niezbędne jest sprawne poruszanie się po klawiaturze. Szczególnie, gdy taka sytuacja dotyczy sfery zawodowej. Właśnie dlatego, w tym tekście poszukamy odpowiedzi na pytanie – Czy copywriter musi umieć szybko pisać na klawiaturze?

Jak pisać dobre teksty?

Z pewnością wielu z Was zastanawia się nad tym, jak pisać dobre teksty. Sztuka pisania jest dość skomplikowana – takie działania wymagają przede wszystkim dużej kreatywności, znajomości zasad gramatyki i ortografii oraz umiejętności sprawnego formułowania myśli. Przygotowaliśmy kilka cennych wskazówek, które na pewno pomogą każdemu w tworzeniu dobrych tekstów.

Family friendly content – co to znaczy?

Z pewnością spotkałeś się z określeniem family friendly content. Czy jednak dobrze rozumiesz, co to jest i jak – a przede wszystkim: po co go tworzyć? Czym jest content family friendly? Jest to content, którego docelowym odbiorcą jest rodzina z dziećmi. Powinien być odpowiedni dla każdego członka rodziny. Jest to zatem typ usługi skierowany do przysłowiowego „każdego” – […]