Copywriting Blog | Artykuły Ze Świata Copywritingu I Content Writingu!

Copywriter blog

Dobór słów kluczowych w copywritingu – jak wybierać frazy?

Pozycjonowanie za pomocą treści jest esencją copywritingu. Poprawa widoczności nasila ruch na stronie, a wraz z tym zwiększa liczbę potencjalnych klientów. To właśnie sprawia, że niewinne pisanie tekstów może być potężną bronią marketingową. Jednakże w tym celu potrzebne są frazy kluczowe – a jakie wybrać, aby treść skutecznie się pozycjonowała? O prawidłowym doborze słów kluczowych […]

Podstawowe narzędzie dla copywritera – AnswerThePublic

Copywriter to wspaniały zawód dla osób z „lekkim piórem”. Bo czy może być lepszy układ od połączenia hobby z zarobkiem? Najlepsza praca to ta, w której w pełni wykorzystujemy swój potencjał i rozwijamy naturalne zdolności. Zawód copywritera kusi wolnością, ponieważ można go wykonywać z dowolnego miejsca na świecie, a jedynym warunkiem jest dostęp do Internetu. […]

Po czym poznać dobry tekst? Zasady świetnych treści

Otrzymałeś od copywritera tekst, ale nie do końca wiesz, czy jest napisany poprawnie? Niby czyta się dobrze, rażących błędów nie ma, lecz suma sumarum efekt nie porywa. Jesteś zbyt wymagający? Nie, spokojnie, to częste zjawisko – w tym artykule omówimy, z czego to wynika i po czym poznać dobre teksty. Zapraszamy do lektury!

Czy teksty rzeczywiście sprzedają?

Nie ma nic bardziej prawdziwego, a zarazem mylnego w stwierdzeniu, że teksty sprzedają. Jedni przedstawiają copywriting jako zabójczo skuteczne narzędzie marketingowe, a drudzy mówią, że jest to zaledwie delikatne wsparcie, dopełniające całokształt działań sprzedażowych. Dlatego w tym artykule rozwiejemy wątpliwości związane z tytułowym pytaniem!

Jak powinien przebiegać rozwój contentu na stronie?

Odpowiedni content potrafi zdziałać marketingowe cuda, ale… najpierw trzeba go mieć. W tym celu można podjąć szereg czynności, ale które z nich okażą się słuszne? Jako agencja wciąż trąbimy o tym, by dokładnie przemyśleć strategię i zaplanować publikację treści, aby wyciągnąć maksymalne efekty z branżowych tekstów. Jeśli nie chcesz popełnić błędu – przeczytaj ten artykuł […]