Copywriting Blog | Artykuły Ze Świata Copywritingu I Content Writingu!

Copywriter blog

Jak zdobyć doświadczenie w copywritingu?

O tym, że doświadczenie w copywritingu jest niezwykle pomocne, wie chyba każdy pisarz. Bogate portfolio i duże umiejętności to atrybuty, które ułatwiają znalezienie klienta i utrzymanie współpracy, a także pisanie za wyższą stawkę. Pojawia się więc pytanie – jak postawić pierwsze kroki w tej dziedzinie? O tym piszemy na łamach naszego bloga.

Redagowanie tekstu – praca, która popłaca?

Praca w redagowaniu tekstów może wydawać się prosta – w końcu wystarczy nadzorować copywriterów i poprawiać ewentualne błędy. Jednak czy takie przekonanie jest prawdziwe? Jak wygląda redagowanie tekstów, gdzie szukać ofert pracy i ile zarabiają redaktorzy? Tego wszystkiego dowiesz się w poniższym artykule.

Linki vs. content – co wybrać?

Do wysokich pozycji w wyszukiwarce wiodą dwie drogi: pozyskiwanie linków zewnętrznych, a także solidny content. Która z nich jest bardziej skuteczna? O tym dowiesz się w poniższym artykule.

Umowa w copywritingu – co powinna zawierać?

Umowa między copywriterem i zleceniodawcą jest istotnym elementem, by zapewnić przejrzyste warunki, a tym samym bezkonfliktową współpracę. Pozostaje jednak pytanie, co powinno się na niej znaleźć, aby spełniała swoje zadanie. Dlatego w poniższym artykule omawiamy, co zawiera kompletna umowa copywritingu.

Content SEO – 5 najważniejszych zasad

Tworzenie contentu pod SEO nie jest rzeczą prostą, jeśli oczekujemy zajęcia topowej pozycji w wyszukiwarce. Niemniej istnieje kilka stałych zasad, których należy przestrzegać, aby zwiększyć szansę na osiągnięcie założonych rezultatów. Przedstawiamy je w poniższym artykule.