Jeśli potrzebujesz fachowych treści, my Ci pomożemy – jesteśmy zespołem copywriterów, który stworzył tysiące tekstów dla setek firm. Opracujemy skuteczne artykuły na bloga, które wyróżnią Twoją firmę wśród konkurencji.
Profesjonalne artykuły na bloga
Tworzymy treści w oparciu o:
- tematyczny research – dzięki czemu zapewniamy dużą wartość merytoryczną;
- analizę słów kluczowych – za pomocą narzędzi analitycznych dobieramy takie frazy, które szybko zyskają widoczność w Google;
- przejrzystą strukturę – piszemy konkretnie i zrozumiale, aby wzbudzać realne zainteresowanie wśród odbiorców.
To sprawia, że nasze artykuły na bloga są atrakcyjne zarówno dla wyszukiwarek, jak i dla czytelników!
Jak wygląda współpraca?
W zależności od Twoich oczekiwań, przesyłamy tekst e-mailowo lub tworzymy artykuł od A do Z na dowolnym systemie CMS (np. WordPressie). W takim przypadku dodatkowo wstawiamy grafiki i meta-opisy, aby odciążyć Cię czasowo z prowadzenia bloga.
Dostosujemy zatem usługi do Twoich potrzeb – zakres naszych działań jest kwestią wspólnych ustaleń, dlatego porozmawiajmy, jaka forma współpracy będzie dla Ciebie najbardziej optymalna. Wysłuchamy Twojego planu, a następnie opracujemy strategię, aby zamówione treści przyniosły jak największe rezultaty.
Artykuły blogowe – korzyści
Artykuły blogowe są treściami, które w przejrzysty sposób wyjaśniają tematyczne zagadnienia. Stanowią wartość informacyjną dla odbiorców, a przez to generują istotne efekty marketingowe.
Pozycjonowanie
Google wyświetla użyteczne treści, aby odpowiadać na zapytania użytkowników. To prosta przyczyna, dzięki której rzetelne prowadzenie bloga zwiększa widoczność strony i pozwala na dotarcie do nowych klientów.
Podstawowym warunkiem skutecznego pozycjonowania jest wysoka jakość informacji. Z tego względu tworzenie artykułów blogowych nie polega na stosowaniu trików i sztuczek, lecz na wyczerpującym opisywaniu zagadnień.
Kreowanie profesjonalnego wizerunku
Dzielenie się fachowymi poradami zwiększa poziom zaufania klientów wobec firmy. W marketingu internetowym liczy się dobre wrażenie i odpowiednia prezentacja, a te zadania świetnie realizują treści blogowe.
Budowa wizerunku eksperta zwiększa zainteresowanie ofertą i wyróżnia firmę spośród konkurencji. Podnosi konwersję, a tym samym lepiej wykorzystuje ruch na stronie, podnosząc jej marketingowy potencjał.
Zwiększenie sprzedaży
Klienci chętniej wybiorą ofertę, która jest poparta kompetencjami firmy. Dlatego wizerunek eksperta, w połączeniu z lepszą widocznością strony, powoduje rosnącą liczbę zapytań ofertowych, a tym samym większą sprzedaż i zyski.
Dlatego artykuły blogowe to narzędzie marketingowe, które skutecznie poprawia wyniki biznesowe. Generuje efekty o niezwykłej stabilności – przewaga konkurencyjna kończy się dopiero wtedy, gdy inne firmy stworzą lepsze, bardziej wartościowe treści. Warto zatem podejść do kwestii bloga z największą starannością, aby jakość artykułów była trudna do przewyższenia.