Darmowa wycena

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Artykuły blogowe

Skuteczne artykuły na bloga, które wyróżnią Twoją firmę wśród konkurencji.

Oferta

Profesjonalne artykuły na bloga

Chcesz zwiększyć sprzedaż oraz poprawić pozycjonowanie swojej firmy? Trafiłeś idealnie! Artykuły blogowe pod SEO to nasza specjalność. Skupiamy się na merytorycznych treściach, które budują wizerunek marki, a także zwiększają widoczność strony w Google.

Jeśli potrzebujesz fachowych treści, my Ci pomożemy – jesteśmy zespołem copywriterów, który stworzył tysiące tekstów dla setek firm. Opracujemy skuteczne artykuły na bloga, które wyróżnią Twoją firmę na tle konkurentów.

Darmowa wycena

Kompleksowa usługa

Co zawierają artykuły blogowe?

Tematyczny research

Zapewniamy dużą wartość merytoryczną.

Analiza słów kluczowych

Za pomocą narzędzi analitycznych dobieramy takie frazy, które szybko zyskają widoczność w Google;

Przejrzysta struktura

Piszemy konkretnie i zrozumiale, aby wzbudzać realne zainteresowanie wśród odbiorców.

Kompleksowa usługa

Jak wygląda współpraca?

W zależności od Twoich oczekiwań, przesyłamy tekst e-mailowo lub tworzymy artykuł od A do Z na dowolnym systemie CMS (np. WordPressie). W takim przypadku dodatkowo wstawiamy grafiki i meta-opisy, aby odciążyć Cię czasowo z prowadzenia bloga.

Dostosujemy zatem usługi do Twoich potrzeb – zakres naszych działań jest kwestią wspólnych ustaleń, dlatego porozmawiajmy, jaka forma współpracy będzie dla Ciebie najbardziej optymalna. Wysłuchamy Twojego planu, a następnie opracujemy strategię, aby zamówione treści przyniosły jak największe rezultaty.

Skontaktuj się

Profesjonalizm

Cechy naszych artykułów blogowych

Perfekcyjna jakość

Jesteśmy zespołem specjalistów, który opracował tysiące tekstów dla wielu branż. Treści wspólnie wykonają doświadczeni copywriterzy i korektorzy.

Struktura SEO

Stosujemy hierarchię nagłówków, linkowanie wewnętrzne i formatowanie, a także dodajemy meta-opisy, tagi oraz „odchudzone” zdjęcia.

Przystępny język

Piszemy przede wszystkim dla czytelnika, dlatego nasze treści blogowe są ciekawe, inspirujące oraz przejrzyste dla każdego odbiorcy!


Efekty

Artykuły blogowe - korzyści

Lepsza widoczność w Google

Zwiększamy pozycje w wyszukiwarce oraz ruch na stronie, a tym samym przyciągamy potencjalnych klientów

Budowa wizerunku

Nasze treści postawią Twoją markę w roli eksperta, co zwiększy zainteresowanie ofertą oraz wyróżni firmę wsród konkurencji

Większa sprzedaż

Wypromujemy Twoją ofertę za pomocą rzetelnych informacji, dzięki czemu odbiorcy chętniej dokonają zakupów

Pozycjonowanie

Google wyświetla użyteczne treści, aby odpowiadać na zapytania użytkowników. To prosta przyczyna, dzięki której rzetelne prowadzenie bloga zwiększa widoczność strony i pozwala na dotarcie do nowych klientów.

Podstawowym warunkiem skutecznego pozycjonowania jest wysoka jakość informacji. Z tego względu tworzenie artykułów blogowych nie polega na stosowaniu trików i sztuczek, lecz na wyczerpującym opisywaniu zagadnień.

Kreowanie profesjonalnego wizerunku

Dzielenie się fachowymi poradami zwiększa poziom zaufania klientów wobec firmy. W marketingu internetowym liczy się dobre wrażenie i odpowiednia prezentacja, a te zadania świetnie realizują treści blogowe.

Budowa wizerunku eksperta zwiększa zainteresowanie ofertą i wyróżnia firmę spośród konkurencji. Podnosi konwersję, a tym samym lepiej wykorzystuje ruch na stronie, podnosząc jej marketingowy potencjał.

Zwiększenie sprzedaży

Klienci chętniej wybiorą ofertę, która jest poparta kompetencjami firmy. Dlatego wizerunek eksperta, w połączeniu z lepszą widocznością strony, powoduje rosnącą liczbę zapytań ofertowych, a tym samym większą sprzedaż i zyski.

Jak przygotowujemy artykuły blogowe?

Cały proces przebiega w kilku prostych krokach:

1

Ustalenia

Ustalamy wspólnie szczegóły zlecenia.

2

Dobór słów kluczowych

Przeprowadzamy analizę, aby wybrać optymalne frazy kluczowe.

3

Budowa struktury SEO

Planujemy przejrzysty schemat artykułu, aby wzmocnić jego pozycjonowanie.

4

Przygotowanie tekstów

Wykonujemy research i rozpoczynamy tworzenie treści.

5

Optymalizacja

Wykonujemy optymalizację treści pod SEO.

6

Finalizacja

Wysyłamy materiały e-mailowo lub wstawiamy je na stronę. Przesyłamy fakturę oraz przenosimy prawa autorskie.

Dlaczego my?

Co wyróżnia nasze artykuły na bloga?

Kompleksowa obsługa

Stworzymy unikatowe artykuły na podstawie Twoich wytycznych, a następnie wprowadzimy je prosto na bloga

Szybka realizacja

Jako zespół copywriterów gwarantujemy krótki czas realizacji – jesteśmy w stanie pisać nawet kilkanaście artykułów dziennie

Przeniesienie praw autorskich

Przekażemy Twojej firmie pełną własność do zamówionych artykułów

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Czym są artykuły blogowe?

Zgodnie ze swoją nazwą, artykuły to treści przeznaczone na stronę blogową. Zawierają tytuł i powiązane z nim informacje, zwykle o charakterze poradnikowym (instrukcje, wyjaśnienia) bądź porównawczym (recenzje, rankingi).

W świecie marketingu artykuły służą do przyciągania odbiorców i promowania oferty. Niemniej z uwagi na swoją wartość merytoryczną, teksty blogowe są traktowane jako forma reklamy natywnej. Oznacza to, że efekt marketingowy jest pozbawiony nachalności – zamiast tego czytelnicy sami znajdują artykuły i się w nie angażują. Tym sposobem realizowane jest biznesowe powiedzenie: ,,najlepsza reklama to taka, która wcale nie wygląda na reklamę”.

Jaką długość mają artykuły blogowe?

Objętość artykułu może znacząco się wahać, gdyż zależy od poruszanego tematu, dostępnych informacji czy wymagań zleceniodawcy.

Najkrótsze formy artykułów mogą zawierać zaledwie 2 000 zzs, czyli niecałą kartkę A4. Z kolei obszerne poradniki przekraczają długość 20 000 zzs, dlatego nie ma uniwersalnych zasad. Mimo wszystko przyjmuje się, że przeciętny artykuł blogowy zawiera od 3 000 do 10 000 zzs.

Im dłuższy tekst, tym większa szansa na uzyskanie korzyści marketingowych. Jednakże wraz z tym wzrasta ilość pracy, jaką musi wykonać copywriter, co wpływa na wyższą cenę.

Kiedy warto zamówić artykuły na bloga?

Artykuły na bloga to atrakcyjne rozwiązanie dla wszystkich firm, które prowadzą działania marketingowe w Internecie i chcą pozyskiwać ruch przez Google.

Rozbudowa strony blogowej staje się coraz częstszym sposobem na promocję firmy, gdyż generuje stabilne efekty i nie wymaga dodatkowych kosztów, aby je utrzymać.

Kiedy zobaczę pierwsze rezultaty?

To bardzo ogólne pytanie, gdyż w przypadku każdego biznesu odpowiedź będzie inna. Zwróćmy uwagę na to, że wizerunek firmy, sprzedaż czy pozycjonowanie to fundamentalne cele marketingowe, do których jedna firma ma bliżej, a druga dalej.

Artykuły blogowe realizują te biznesowe założenia, lecz ostateczny efekt zależy od sytuacji przedsiębiorstwa, branży, wielkości inwestycji, działań konkurencji itp. Z tego względu warto przygotować się na formę maratonu, a nie sprintu, gdyż znaczące efekty wymagają długofalowych działań.

W jaki sposób mogę zamówić artykuły?

To proste! Skontaktuj się z nami i napisz, czego potrzebujesz. Jeśli masz już wymyślone tematy, prześlij je nam w wiadomości – w przeciwnym razie przygotujemy własne propozycje 🙂 W przypadku jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji.

W wiadomości napisz, ile artykułów mamy napisać, a my wrócimy z proponowaną wyceną i terminem realizacji. Po akceptacji warunków nasi wyselekcjonowani copywriterzy rozpoczynają pisanie. Po ustalonym czasie przesyłamy Ci na e-maila gotowe materiały, które należy opublikować na Twojej stronie – tym również możemy się zająć.

Mówią o nas

Zadowoleni klienci

Potrzebowaliśmy profesjonalnej pomocy w napisaniu tekstów wykorzystujących wiedzę medyczną. Agencja Content Writer świetnie poradziła sobie nawet z bardzo wymagającymi tematami. Artykuły naukowe zostały napisane na podstawie odpowiednio dobranej bibliografii. Dodatkowy duży plus za krótkie terminy wykonania pracy i dotrzymywanie ustaleń. Z przyjemnością będziemy dalej kontynuować współpracę!

Norameda

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze stałej współpracy z firmą Content Writer. Agencja dobrze dostosowuje się do naszych oczekiwań i z dużym wyczuciem dobrała autora odpowiedniego dla naszej branży (Internet i telekomunikacja). Teksty zawsze są dostarczane terminowo, nigdy nie ma też problemów z wdrażaniem ewentualnych poprawek i dopracowywaniem tekstów.

FiberLink Sp. z o. o.

Polecamy usługi agencji Content Writer w zakresie tworzenia profesjonalnych treści w języku angielskim. Zamawialiśmy teksty pod SEO oraz na social media w tym języku i za każdym razem byliśmy z nich w 100% zadowoleni. Współpraca jest bezproblemowa, a obsługa klienta szybka i przyjazna. Produkty z oferty naszej firmy opisano rzetelnie i merytorycznie, a teksty nie wymagały żadnych zmian.

Smoke and Pork

Jesteśmy agencją nieruchomości obsługującą rynek premium, w związku z czym przywiązujemy bardzo dużą rolę do naszego contentu. Do agencji Content Writer zgłosiliśmy się z zapotrzebowaniem na artykuły wysokiej jakości, skierowane do wymagających odbiorców. Dostarczone treści spełniły nasze oczekiwania, dlatego zdecydowaliśmy się na stałą współpracę.

Vilea Property Boutique

Agencja Content Writer to najlepszy wybór dla osób zainteresowanych copywritingiem medycznym. Artykuły z tej branży, które agencja dla nas przygotowuje w ramach stałej współpracy, zawsze są rzetelne i pozbawione błędów merytorycznych, podparte solidnym researchem, pełne istotnych informacji. Czuć w nich autentyczne zaangażowanie i wiedzę medyczną osoby piszącej.

Medicept

Jako duży sklep z tysiącami produktów w ofercie mamy spore zapotrzebowanie na content. Zdarza nam się zamawiać nawet kilkaset tysięcy znaków miesięcznie. Agencja Content Writer zawsze staje na wysokości zadania i w krótkim czasie potrafi dostarczyć hurtowe ilości treści. Widzimy efekty tej współpracy w postaci lepszego pozycjonowania naszej strony w Google i większej liczby zamówień.

Meble Teo

Kontakt

Content Writer - Profesjonalne treści dla Twojej firmy

elements/icons/32x32/tel Created with Sketch. +48 535 690 777
elements/icons/32x32/mail Created with Sketch. kontakt@contentwriter.pl