Oferujemy szybkie i kompleksowe umieszczanie produktów w sklepie internetowym. Posiadamy bogate doświadczenie w branży e-commerce, dlatego doskonale wiemy, jak atrakcyjnie i skutecznie zaprezentować asortyment.
W krótkim czasie uzupełnimy ofertę Twojego sklepu, abyś mógł szybko sprzedawać i odnosić zyski. Zadbamy również o to, aby produkty wyświetlały się w wyszukiwarce i były widoczne dla większej liczby klientów!
Dodawanie produktów do sklepu internetowego
Oferujemy kompleksowe podejście do tej usługi, aby zmaksymalizować efekty sprzedażowe w Twoim sklepie.
Wprowadzanie produktów zawiera w sobie dodawanie zdjęć, tworzenie opisów SEO wraz z dodatkową optymalizacją poza treścią.
Jak pracujemy?
Skontaktuj się z nami, aby uzgodnić szczegóły zadania. Gdy otrzymamy listę lub nazwy produktów, które mamy wprowadzić, przedstawimy wycenę oraz czas realizacji. Po zaakceptowaniu warunków:
- Analizujemy słowa kluczowe – wykorzystujemy w opisach frazy, które szybko zyskają widoczność w Google dzięki niskiej konkurencyjności;
- Planujemy strukturę – wszystkie produkty wprowadzamy wedle ustalonego schematu, aby zapewnić przejrzystość i atrakcyjną formę opisów
- Piszemy treści – następnie przeprowadzamy research i rozpoczynamy pisanie unikalnych tekstów. Używamy różnych technik marketingowych, w tym języka korzyści, aby zwiększyć skuteczność opisów.
- Optymalizujemy tekst pod SEO – wykonujemy formatowanie oraz działania optymalizacyjne poza treścią, w tym meta-opisy, URL, tagi itd.
Po wykonaniu zadania wystawiamy fakturę VAT oraz przenosimy prawa autorskie na Twoją firmę.
Wprowadzanie produktów – korzyści
Prezentacja oferty jest podstawą w marketingu internetowym. Z tego względu prawidłowo dodany i opisany produkt przynosi wiele korzyści sklepowi internetowemu.
Wzrost ruchu na stronie
Opisy, które zostały wprowadzone zgodnie z zasadami SEO, zyskują widoczność w wyszukiwarce Google. Dzięki temu wyświetlają sklep zainteresowanym odbiorcom. Większa pula potencjalnych klientów oznacza, że wprowadzanie produktów przekłada się na lepsze wyniki sprzedażowe firmy.
Większa konwersja
Profesjonalne treści zachęcają użytkowników do zakupu produktu, a więc uwalniają potencjał biznesowy asortymentu. Pozwalają lepiej wykorzystać ruch na stronie, zwiększając skuteczność oferty.
Ekspercki wizerunek
Sklep internetowy buduje zaufanie wśród odbiorców, gdy posiada szczegółowo opisane produkty. Warto zadbać o profesjonalny wizerunek marki już od początku, dodając na stronę specjalistyczne informacje.
Efekty pojawiają się tylko wtedy, gdy treść będzie unikatowa, ciekawa i wartościowa dla odbiorców. To zadanie jest czasochłonne, gdyż należy opisać każdą poszczególną pozycję z oferty, lecz my odciążymy Ciebie z tego obowiązku!