Darmowa wycena

Misja i wartości

Content Writer jest organizacją z jasno sprecyzowanymi celami. Aby je osiągnąć, kierujemy się zasadami, które przedstawiamy poniżej.

Najważniejsza

Misja Content Writer

Fundamentalnym celem agencji Content Writer jest nieustanna poprawa jakości informacji w Internecie.

Sieć WWW jest narzędziem, które będzie w głównym stopniu budować wiedzę i światopogląd przyszłych pokoleń. Od nas samych zależy, jakie wiadomości będą przyswajane przez naszych potomków.

Niestety w czasach postępujących procesów dezinformacji oraz komercjalizacji Internetu, rozwiązanie tego problemu jawi się jako zadanie o wielkiej doniosłości.


Pamiętaj, że

Publikowanie treści to wielka odpowiedzialność

Wydawać by się mogło, że waga potencjalnego zagrożenia jest przesadzona. Przecież od razu widać, które informacje są fałszywe, a które mają charakter reklamowy, prawda?

Absolutnie nie. Takie myślenie wynika z naszej osobistej perspektywy, gdyż zaczęliśmy korzystać z Internetu w nastoletnim bądź dorosłym wieku, gdy spojrzenie krytyczne zostało już w pełni rozwinięte.

Nowe pokolenia nie mają tej szansy. Pierwszy kontakt z siecią WWW zaczyna się coraz wcześniej – urządzenie z dostępem do Internetu nie stanowi już prezentu na osiemnastkę lub komunię, lecz staje się nieodłącznym elementem życia wśród dwu i trzylatków.

Jakie są tego następstwa?

Dla młodszych pokoleń Internet nie jest już nośnikiem informacji o charakterze komplementarnym, lecz fundamentalnym. Coraz silniej ingeruje w percepcję i wiedzę u nowej generacji ludzkości – jest to wielka szansa, ale też wielkie wyzwanie.

Od tego, jaką ścieżkę obierzemy, zależy finalny efekt. Możemy bezpodstawnie promować produkty, które nie działają. Reklamować składniki i substancje, które szkodzą. Ukradkiem przemycać stereotypy, ideologie oraz przekonania polityczne zgodnie z wytycznymi zleceniodawcy – w końcu płaci, więc wymaga. Ale nie musimy tego robić. Istnieje alternatywa.

Nasze wartości

Jeśli podejdziemy do tworzenia treści świadomie oraz odpowiedzialnie, możemy stworzyć ogólnodostępne środowisko, w którym każdy – bez względu na płeć, pochodzenie, kolor skóry – będzie mógł zdobyć rzetelną i obiektywną wiedzę.

Jako organizacja, która codziennie przetwarza ogromną ilość informacji, zwracamy na to szczególną uwagę. Od samego początku dbamy o:

Etyczne treści

Stanowczo nie obsługujemy branż o potencjalnej szkodliwości, takich jak pseudomedycyna, hazard czy pornografia.

Promowanie wiedzy

Podczas pracy bazujemy na sprawdzonych, naukowych źródłach, by zapewnić jak największą wartość merytoryczną.

Wsparcie charytatywne

Wykorzystujemy moc słowa, by wspomagać fundacje, takie jak Fundacja Dzieciom „Zdążyć z Pomocą”.

Uwalniamy

Potencjał ludzkiej kreatywności

Naszej misji nie można wypełnić w pojedynkę – dlatego zrzeszamy ciekawych ludzi z prawdziwą pisarską pasją.

W czasach wszechobecnej automatyzacji kładziemy nacisk na pielęgnowanie wartości humanistycznych.

Nasza technologia nie zastępuje człowieka, lecz mu służy, ułatwiając organizację i dopasowując zadania do jego kompetencji.

Dzięki temu każdy może spełniać się zawodowo i tworzyć wartościowe informacje w tematyce, na której zna się najlepiej.


Osiągnięte cele

Część naszych planów już stała się rzeczywistością. 

Dziękujemy zespołowi za to, że wspólna wizja przyjmuje realne kształty.

Zdalne zatrudnienie

Umożliwiamy pełny dostęp do pracy osobom zamieszkałym w regionach słabiej rozwiniętych gospodarczo.

Równe szanse

W projektowanych rozwiązaniach uwzględniamy standardy WCAG 2.1 dla osób niepełnosprawnych.

Internacjonalizacja

Szerzymy swoje wartości na rynku międzynarodowym, angażując copywriterów z całego świata.

EKO cyfryzacja

Wdrożyliśmy w całości elektroniczny obieg dokumentów, by skończyć z marnotrawieniem papieru.

Co dalej?

Nieustannie podejmujemy kolejne ważne kroki, by realizować misję naszej organizacji. Publikujemy coraz bardziej wartościowe treści w Internecie, co jest możliwe dzięki obraniu poniższych ścieżek.

Rozwój technologiczny

Każdego dnia przetwarzamy ogromne ilości informacji. I robimy to coraz skuteczniej.

Nasze działania muszą przebiegać szybko i efektywnie, a to byłoby niewykonalne bez użycia nowoczesnej technologii.

Dlatego obecnie pracujemy nad szeregiem funkcjonalności, które pozwolą między innymi na wielopłaszczyznową optymalizację tworzonego contentu.

Rozbudowa akademii

Stale poszerzamy kadrę o nowych nauczycieli, którzy kształcą przyszłych copywriterów.

Praca nad informacjami wymaga edukacji, dlatego kładziemy silny nacisk na merytoryczny rozwój kursu copywritingu i korekty.

Wdrażamy rozwiązania, które zapewniają studentom gruntowną i efektywną naukę. Utalentowani pisarze otrzymują od nas pracę, abyśmy wspólnie odmieniali Internet.

Ekspansja na rynki zagraniczne

Wykorzystujemy współczesne możliwości – chcemy szerzyć nasze wartości na całym świecie. 

Już dziś tworzymy specjalistyczne treści w 50+ krajach, takich jak Francja, Włochy czy Stany Zjednoczone.

Jednym z celów jest stałe zwiększanie zasięgów naszej organizacji, dlatego stale rozwijamy się w nowych środowiskach gospodarczych.

 

 

Mówią o nas

Zadowoleni copywriterzy

Współpracowałem już z wieloma agencjami zajmującymi się copywritingiem i mogę z czystym sumieniem stwierdzić, że Content Writer zdecydowanie należy do czołówki. Przede wszystkim dlatego, że tworzą go ludzie profesjonalni, zaangażowani, doskonale zorganizowani i sympatyczni. To kluczowe, bo pozwala mi pracować w komforcie i cieszyć się tym, co robię na co dzień. Ekipo CW – dzięki za świetną atmosferę i możliwość rozwoju!

Maciej Wiśniewski

Praca w Content Writer to czysta przyjemność – są ludzie, z którymi chce się działać, otwarci i sympatyczni, zlecenia, których realizacja jest przyjemnością, jasny i przejrzysty system, elastyczność w doborze projektów i ciągły rozwój. A czego nie ma? Owocowych czwartków, czasu na nudę i chwil, w których pojawia się pytanie, czy warto tu być. Kokieterii też w tym nie ma – takie po prostu są realia pracy w CW 🙂

Roksana Krysa

Współpraca z Content Writer przebiega wzorowo. Agencja zapewnia wiele różnorodnych zleceń. Warunki współpracy są jasne, terminy wykonalne, a wypłata zawsze na czas. W razie problemów i wątpliwości, pracownicy agencji zawsze służą pomocą oraz wsparciem. We współpracy z Content Writer najbardziej cenię dobrą komunikację, przyjazne podejście oraz stały dopływ ciekawych zleceń, również w innych językach.

Ewa Paśniczek

Z agencją Content Writer współpracuję już ponad 1,5 roku. I o współpracy mogę powiedzieć tylko dobre rzeczy. Z jednej strony, plusem jest dobór tematów na podstawie doświadczenia, wiedzy i zainteresowań copywritera. Z drugiej, współpraca przebiega w supermiłej atmosferze opartej na wzajemnym zaufaniu. Zdecydowanie polecam tę agencję.

Maja Świątnicka

Do agencji Content Writer trafiłam pod koniec ubiegłego roku. Szukałam nowych wyzwań i perspektyw zawodowych. Już wraz z pierwszym mailem, jakiego otrzymałam w odpowiedzi na moje CV, spłynęła do mnie przyjazna atmosfera tego miejsca, która niewątpliwie jest jednym z najważniejszych jego atutów. Kolejnymi są: jasna komunikacja, klarowne zasady współpracy i ciekawe, różnorodne zadania, które nie pozwalają popaść w monotonię.

Ewa Kunysz

Przygodę z Content Writerem zaczęłam od praktyk studenckich. Już na etapie poszukiwania właściwej firmy agencja wywarła na mnie dobre wrażenie. Kolejne etapy naszej współpracy tylko potwierdziły, że to miejsce pozwala rozwinąć skrzydła początkującym copywriterom i sprawdzić się w różnorodnych zadaniach. Przyjazne nastawienie do pracownika, jasne wytyczne przy każdym zleceniu i sprawna komunikacja sprawiają, że teksty tworzy się z przyjemnością.

Agata Kalota

Kontakt

Content Writer - Profesjonalne treści dla Twojej firmy

elements/icons/32x32/tel Created with Sketch. +48 535 690 777
elements/icons/32x32/mail Created with Sketch. kontakt@contentwriter.pl