Darmowa wycena

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Dla mediów

Content Writer jest niekwestionowanym liderem w branży copywritingu i content marketingu. Jeśli chcesz napisać o nas artykuł, przeprowadzić wywiad lub skontaktować się z wybranym działem, poniżej znajdziesz niezbędne informacje.

Dane kontaktowe

Dział redakcji

Julia Markiewicz

julia@contentwriter.pl

Dział technologii

Bartosz Ciesielski

bartosz@contentwriter.pl

Dział HR

Patrycja Stawiarz

patrycja@contentwriter.pl

Materiały

Do pobrania

Zanim użyjesz załączonych materiałów, zapoznaj się z poniższymi warunkami licencyjnymi.

Warunki licencyjne

    1. Właścicielem znaku towarowego jest Content Writer, zgodnie ze zgłoszeniem z dnia 2021-02-15 o numerze Z.524701, numer prawa wyłączonego R.344089, zatwierdzonym przez Urząd Patentowy Rzeczypospolitej Polskiej.
    2. Content Writer udziela licencji niewyłącznej na znak towarowy uprawniający do korzystania z niego w sposób zgodny z jego przeznaczeniem, obowiązującymi przepisami prawa oraz dobrymi obyczajami, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych, danych osobowych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Content Writer oraz osób i podmiotów trzecich.
    3. Licencja nie upoważnia do sprzedaży, najmu, pożyczania, dzierżawy, sublicencjonowania znaku towarowego zarówno w całości, jak i jego poszczególnych elementów.
    4. Aby zadbać o wyraźną czytelność oraz odpowiednie wyeksponowanie znaku towarowego, należy chronić wolną przestrzeń wokół niego. Pole ochronne jest wyznaczone przez prostokąt o krótszym boku 1/2x, gdzie x = szerokość znaku.
    5. Aby zapewnić odpowiednią czytelność, należy przestrzegać minimalnych wielkości znaku. Dla materiałów drukowanych wynosi 4,5 cm szerokości, a dla użytku cyfrowego 120 px szerokości.
    6. Znak towarowy może być używany na zdjęciach promujących markę Content Writer. Na białym lub jasnym tle należy zastosować logo w wersji granatowej, a na ciemnym tle logo w wersji białej.
    7. W celu zachowania integralności oraz czytelności znaku należy wystrzegać się błędnego stosowania i ekspozycji logo. Należy z rozwagą podchodzić do użycia i usytuowania znaku, pamiętając o tym, że najważniejsza jest czytelność i spójność logo.

  • Kontakt

    Content Writer - Profesjonalne treści dla Twojej firmy

    elements/icons/32x32/tel Created with Sketch. +48 535 690 777
    elements/icons/32x32/mail Created with Sketch. kontakt@contentwriter.pl