Darmowa wycena

Copywriter Praktyki

Marzysz o tym, żeby pracować bez wychodzenia z domu? Codziennie analizować nowe informacje, tworzyć użyteczne treści i jednocześnie zarabiać? To z pewnością piękna wizja, ale jej realizacja musi być poparta rzetelnymi umiejętnościami pisarskimi.

Pomożemy Ci je zdobyć. Jako zespół doświadczonych copywriterów, korektorów i tłumaczy, codziennie pracujemy nad dużymi projektami dla firm z całej Europy. Jeśli chcesz odbyć u nas zdalne praktyki w copywritingu, a w przyszłości pracować dla naszej agencji – prześlij zgłoszenie.

Młoda praktykantka patrząca w obiektyw.

Rekrutacja

Copywriter – praktyki zdalne

Agencja copywriterska Content Writer oferuje praktyki przygotowujące do zawodu copywritera.

Dowiesz się między innymi:

  • jak tworzyć skuteczne teksty biznesowe;
  • w jaki sposób optymalizować treści pod SEO;
  • jakie techniki marketingowe warto stosować.
Zapisz się

Co oferujemy?

Jako doświadczona agencja copywriterska zapewniamy wiele możliwości.

Podczas praktyk otrzymasz benefity, które nadrobią wiele lat pisania i uczenia się „w pojedynkę”.

Praktyczne porady i wskazówki

Twoje treści będą analizowane przez dedykowanego opiekuna, który wskaże, jakie elementy poprawić.

Wewnętrzne materiały szkoleniowe

Zyskasz dostęp do autorskich materiałów edukacyjnych, z których korzystają nasi copywriterzy.

Budowa własnego portfolio copywritera

Opublikujemy stworzone przez Ciebie teksty na różnych portalach, aby wypromować Twój wizerunek.

Certyfikat ukończenia praktyk

Na koniec wystawiamy imienny dokument potwierdzający i podsumowujący przebieg praktyk.

Korzyści

Staż w copywritingu – dlaczego warto?

Copywriting to dynamiczna branża, która zawdzięcza swój rozwój rosnącej ekspansji działań marketingowych w Internecie.

Zdobywając umiejętności w tym zawodzie, będziesz w stanie:

  • zwiększyć pozycjonowanie strony,
  • zbudować wizerunek marki,
  • poprawić wyniki sprzedażowe.

To niezwykle pożądane kompetencje na rynku pracy, gdyż stanowią warunek skutecznej promocji dla przedsiębiorstw.

Co zyskasz, decydując się na

Praktyki copywriterskie

Wsparcie merytoryczne

Opiekun praktyk będzie dokładnie sprawdzał Twoje treści i przekazywał swoje wskazówki.

Materiały dydaktyczne

Otrzymasz autorskie materiały, które pomogą Ci w pisaniu profesjonalnych treści.

Doświadczenie

Z nami rozbudujesz swoje portfolio, a także otrzymasz indywidualny certyfikat ukończenia praktyk.

O czym warto wiedzieć przed praktykami?

Aby sprawnie zrealizować program praktyk:

  • Zapoznaj się z tematyką SEO – polecamy, aby regularnie czytać nasz blog o copywritingu. Poznawaj teorię, by następnie móc stosować ją w praktyce.
  • Zrób powtórkę z zasad językowych – okres praktyk to czas nauki, lecz jeśli już na początku potrafisz tworzyć poprawne zdania, wyniesiesz znacznie więcej wiedzy.
  • Zorganizuj czas na naukę – będziemy bazować na różnorodnych zadaniach, by przekazać jak najwięcej umiejętności. Prosimy o Twoje zaangażowanie.

Jakie umiejętności zdobędzie

Copywriter praktykant

Tworzenie skutecznych treści biznesowych

Dowiesz się, w jaki sposób pisać teksty marketingowe, które zachęcają do zakupów.

Optymalizacja tekstów zgodnie z zasadami SEO

Nauczysz się układać prawidłową strukturę treści, by zapewnić jej widoczność w Google.

Dobór optymalnych słów kluczowych

Poznasz sposoby na znalezienie odpowiednich fraz, które szybciej wypozycjonują Twoje teksty.


Informacje o praktykach

Koszt: 999 zł

W tej cenie weźmiesz udział w indywidualnym programie nauczania. Kwota obejmuje wszystkie opłaty.

Wymiar praktyk: 90 godzin

Tyle czasu potrzebujemy, aby kompleksowo przygotować Cię do zawodu copywritera.

Przebieg w 100% zdalny

Tak samo jak w przyszłej pracy, zadania będziesz realizować bez wychodzenia z domu.


W co inwestujesz?

Opłatę startową przeznaczymy na Twój rozwój oraz budowę wizerunku.

W tym celu podczas praktyk angażujemy zespół specjalistów.

 

Indywidualne porady i wskazówki od nauczyciela

Opiekun praktyk na bieżąco będzie przekazywał konstruktywne uwagi po sprawdzeniu każdego tekstu.

Budowa portfolio poprzez publikację artykułów

Treści, które stworzysz podczas praktyk, opublikujemy na stronach internetowych naszych partnerów.

Korzystanie z autorskich narzędzi

Otrzymasz dostęp do platformy technologicznej, która umożliwia m.in szybki kontakt z opiekunem.

Know-how naszej organizacji

Poznasz kulturę pracy oraz unikalne rozwiązania, które pozwoliły nam zostać liderem w branży.

FAQ

Pytania i odpowiedzi

Przedstawiamy szczegóły dotyczące praktyk z copywritingu.

Kto może wziąć udział w praktykach?

Ofertę kierujemy zarówno do studentów, jak i osób chcących rozwijać się zawodowo.

Zgłoszenie może wysłać każdy, kto chce zdobyć umiejętności językowe i pracować w zawodzie copywritera. Jeśli wolisz sprawdzać treści, niż je tworzyć, zapraszamy na praktyki z  korekty tekstów.

Ile trwają praktyki copywriterskie?

Wymiar praktyk wynosi 90 godzin – zakładamy, że w tym okresie stworzysz 12 tekstów.

Konkretny czas, w jakim ukończysz praktyki, zależy wyłącznie od Twojego zaangażowania, a na realizację całości masz 12 miesięcy od momentu zapisu.

Czy mogę otrzymać dofinansowanie z Urzędu Pracy?

Tak. Content Writer jest certyfikowaną instytucją szkoleniową, wpisaną pod numerem ewidencyjnym 2.30/00127/2024 w Rejestrze Instytucji Szkoleniowych.

To oznacza, że jeśli jesteś zarejestrowany/a w Urzędzie Pracy jako osoba bezrobotna, możesz ubiegać się o dofinansowanie. Przed złożeniem wniosku upewnij się, czy Twój urząd dysponuje środkami, które mogą być przeznaczone na taką formę wsparcia.

Czy jest szansa na dalszą współpracę?

Tak, w tym tkwi cały sens organizowanych praktyk. Dzięki temu poszerzamy zespół o copywriterów, którzy mają bogaty warsztat pisarski.

Dbamy o najwyższą jakość tekstów, dlatego zatrudniamy wyłącznie wyspecjalizowane osoby (w tym naszych absolwentów). Zastrzegamy, że oferujemy możliwość współpracy tylko najbardziej utalentowanym praktykantom.

Jak dokładnie wygląda przebieg stażu?

Staż copywriterski jest ściśle indywidualny, niemniej opiera się na dwóch podstawowych płaszczyznach: teorii oraz praktyce.

W pierwszym przypadku udostępnimy Ci autorskie książki i materiały szkoleniowe, które gromadziliśmy przez lata doświadczeń. Są to nasze zbiory porad i wskazówek, które stanowią podstawę działania dla naszych copywriterów.

Główną częścią praktyk jest tworzenie tekstów na zadany temat. Poznasz wytyczne do zleceń, jakie przesyłają prawdziwi klienci. Na tej podstawie będziesz pisać treści, które następnie Twój opiekun praktyk sprawdzi i prześle konstruktywne uwagi. Z doświadczenia wiemy, że jest to najszybsza metoda nauki w tym zawodzie.

Poprawione i zoptymalizowane teksty opublikujemy na zaprzyjaźnionych serwisach. Dzięki temu zyskasz w swoim portfolio perfekcyjne teksty zamieszczone na rozmaitych portalach branżowych. Nie tylko uczymy Cię zawodu, ale również kładziemy fundament pod to, by w przyszłości wypromować Cię jako profesjonalnego copywritera.

Dlaczego warto odbyć

Praktyki w Content Writer

Dalsza współpraca

Najbardziej wybitni absolwenci praktyk otrzymują od nas stabilną pracę i dobrze płatne zlecenia.

Bogate doświadczenie

Jesteśmy wiodącą agencją copywriterską na rynku – każdego dnia realizujemy setki tekstów.

Indywidualne podejście

Otrzymasz wiele spersonalizowanych porad od swojego dedykowanego opiekuna. To najszybsza forma nauki.

Jak wygląda

Przebieg praktyk copywriterskich

1

Przesłanie zgłoszenia

Zapisz się na praktyki i opłać swoje uczestnictwo. Twój opiekun skontaktuje się z Tobą.

2

Realizacja programu

Ukończ indywidualny program nauczania, który dla Ciebie sporządziliśmy.

3

Zakończenie praktyk

Wygeneruj imienny certyfikat ukończenia praktyk. Zapraszamy do przesłania swojego CV.

Mówią o nas

Zadowoleni praktykanci

Przygodę z Content Writerem zaczęłam od praktyk copywriterskich. Już na etapie poszukiwania właściwej firmy agencja wywarła na mnie dobre wrażenie. Kolejne etapy naszej współpracy tylko potwierdziły, że to miejsce pozwala rozwinąć skrzydła początkującym copywriterom i sprawdzić się w różnorodnych zadaniach. Przyjazne nastawienie do pracownika, jasne wytyczne przy każdym zleceniu i sprawna komunikacja sprawiają, że teksty tworzy się z przyjemnością.

Agata Kalota

Współpraca z firmą Content Writer na pewno była bardzo cennym doświadczeniem. Opiekun praktyk w dokładny sposób sprawdzał pisane teksty i dawał cenne wskazówki. Dzięki temu każda kolejna praca była na coraz wyższym poziomie. Warto również dodać, że na koniec otrzymuje się certyfikat, który jest bezpośrednim dokumentem potwierdzającym nabyte umiejętności w trakcie praktyk.

Natalia Maciejek

Nie wychodząc z domu, mogłam w profesjonalny sposób odbyć praktyki copywriterskie, które otworzyły mi dalszą drogę do rozwijania siebie i swojej pasji. Otrzymywałam szybkie komunikaty zwrotne wraz z cennymi wskazówkami na przyszłość. Dzięki temu mogłam dopracować swój warsztat pisarski i nabyć nowe umiejętności w krótkim czasie i – co dla mnie ważne – w dogodnych dla siebie godzinach.

Aleksandra Charłampowicz-Jabłońska

O byciu copywriterem marzyłam od dawna, ale brakowało mi rzeczowej wiedzy i umiejętności. Szukałam różnych możliwości rozwoju i trafiłam na Content Writer. W ciągu kilku tygodni praktyk poznałam wszystkie zasady copywritingu i dowiedziałam się, jak pisać angażujące teksty. Zdobyłam cenne doświadczenie, a dalsza współpraca pomogła mi jeszcze bardziej rozwinąć i podszkolić mój warsztat pisarski.

Monika Kowalik

Swoje pierwsze doświadczenie w copywritingu zdobyłam dzięki praktykom Content Writer. Dowiedziałam się, jak tworzyć różnego rodzaju teksty przeznaczone do publikacji na stronach internetowych. Opiekun praktyk był rzeczowy, dyspozycyjny i gotowy służyć radą. Na bieżąco się ze mną kontaktował, udzielał wskazówek, a przy tym był bardzo serdeczny. Praktyki u Content Writer były dla mnie niezwykle cennym doświadczeniem, które nie tylko przybliżyło mi, czym jest zawód copywritera, ale również pomogło w doskonaleniu warsztatu pisarskiego.

Beata Szymańska

Praktyki Content Writer bardzo sprawnie wprowadziły mnie w świat copywritingu. Nie sądziłem, że ten szeroki zakres materiału można przyswoić w tak krótkim czasie. Od początku elementem wyróżniającym ofertę było indywidualne prowadzenie ze strony opiekuna. Nie tylko wysoko stawiał poprzeczkę, lecz również udzielał rozbudowanych podpowiedzi i dzielił się licznymi przykładami. Do tego motywował miłym słowem za dobrze wykonaną pracę. Praktyki Content Writer mają tę dodatkową zaletę, że można je realizować w absolutnie dowolnym czasie.

Norbert Polak

Agencja Content Marketingu

Content Writer – Skalujemy Biznes Online

elements/icons/32x32/tel Created with Sketch. +48 535 690 777
elements/icons/32x32/mail Created with Sketch. kontakt@contentwriter.pl