Ghostwriting - Anonimowe Treści, Które Przypisujemy Tobie! Sprawdź!

Zniesienie autorstwa to główna cecha ghostwritingu, a więc „pisania przez ducha”. Tworzymy artykuły w imieniu dietetyków, trenerów personalnych czy osób zajmujących się marketingiem, gdzie anonimowość sprawia, że zleceniodawca odnosi personalne korzyści z publikacji. Bezpośrednia współpraca z nami pozwoliła wypromować się wielu firmom, odnoszących efekty z promocji swojej wiedzy.

Profesjonalny ghostwriting  dla Twojej firmy

Merytoryczne i poprawne artykuły to nie tylko zwiększone pozycjonowanie, ale i również kompetencje autora, które rzucają się w oczy odbiorców. Dlatego ghostwriting to świetne rozwiązanie w przypadku tekstów wysokiej jakości, gdzie autor buduje swój autorytet i zaufanie wśród czytelników.

Dzięki wiedzy i doświadczeniu z zakresu dietetyki, marketingu, e-commerce oraz słowa pisanego anonimowo realizowane przez nas treści stanowią świadectwo wiedzy przedsiębiorstwa lub osoby zdobywającej uznanie w owej branży.

Taka forma współpracy idealnie sprawdza się w przypadku scenariuszy czy korekt książkowych, gdzie końcowe dzieło przynosi korzyści głównemu, podpisanemu autorowi. Anonimowe wsparcie od strony merytorycznej, logicznej i językowej sprawia, że treści zawsze są spójne, poprawne, przejrzyste, oryginalne oraz bogate pod kątem słownictwa.

Ghostwriting odgrywa szczególną rolę w przypadku firm, które kreują się na markę ekspercką. Wartość merytoryczna wnoszona przez osoby trzecie może naruszyć zaufanie wśród klientów, dlatego tak ważne jest zniesienie autorstwa na konto zleceniodawcy. Firmowy blog oraz tematyczne informacje na stronie internetowej stanowią naturalną wizytówkę wiedzy, która buduje zaufanie, nasilając tym samym sprzedaż swoich usług bądź produktów.

Ghostwriting nie odnosi się do specyficznych treści, gdyż jest to forma współpracy, podczas której tworzymy teksty i przypisujemy korzyści autorowi.