Cieszymy się, że jesteś z nami! Zanim zaczniemy, zapoznaj się z kluczowymi kwestiami dotyczącymi przebiegu kursu.
Najlepiej uczyć się zawodu w miejscu, gdzie codziennie pracują setki copywriterów – czyli w systemie Content Writer.
Kliknij przycisk zamieszczony w e-mailu, by założyć swoje konto, a następnie zaloguj się do panelu.
Zapoznaj się z wytycznymi i napisz pierwszy tekst w pliku tekstowym (np. w Wordzie) według naszych wskazówek.
Załącz plik w systemie po prawej stronie zadania w sekcji „Załączniki praktykanta”.
Następnie kliknij przycisk „Tekst gotowy”, by poinformować nas o zakończeniu zadania. W przeciwnym przypadku opiekun nie otrzyma powiadomienia o wykonanym zadaniu i nie będzie mógł sprawdzić Twojej pracy.
Twój dedykowany opiekun praktyk w ciągu 24 godzin sprawdzi tekst i prześle swoje uwagi.
Zapoznaj się z nimi, wyciągnij wnioski i rozpocznij drugie zadanie. Procedura jest taka sama! 🙂
Ile trwa kurs copywritingu?
Łączny czas trwania kursu wynosi 90 godzin.
Program nauczania zakłada, że przez ten czas zdążysz opracować 12 różnorodnych tekstów. Każdy z nich będzie obejmował inne zagadnienia, aby jak najlepiej przygotować Cię do zawodu copywritera.
Na ukończenie kursu masz 12 miesięcy od momentu zapisu.
Skąd pobrać materiały edukacyjne?
Stąd! 🙂
Jak przebiega budowa portfolio?
Pod miejscem, w którym dodajesz teksty do sprawdzenia, znajduje się sekcja „Załączniki korektora”.
Opiekun praktyk każdorazowo załączy tam sprawdzoną i zoptymalizowaną treść, której użyjemy do budowy Twojego portfolio. Chcemy, aby znajdowały się tam same perełki 🙂
Gdy już opublikujemy treści na portalach zewnętrznych, prześlemy Ci do nich linki. Wykorzystasz je, by wypromować swoją osobę w oczach zleceniodawców.
Jak otrzymać certyfikat?
Gdy wszystkie zadania zostaną zaakceptowanie przez Twojego opiekuna, otrzymasz możliwość wygenerowania certyfikatu w systemie.
Agencja Content Marketingu
Content Writer – Skalujemy Biznes Online