Copywriting Blog | Artykuły Ze Świata Copywritingu I Content Writingu!

Copywriter blog

Najczęstsze błędy w tekstach SEO, których musisz unikać

Algorytmy Google’a określiły swoje oczekiwania już kilka lat temu, ale błędy w tekstach SEO wciąż się zdarzają. Nieprawidłowa treść może przynieść efekt odwrotny do zamierzonego, degradując pozycjonowanie strony. Dlatego dowiedz się, czego musisz unikać, aby tworzyć skuteczne teksty zwiększające ruch organiczny.

Copywriter stacjonarny czy niestacjonarny? Kogo wybrać?

Najlepsze miejsce pracy dla copywritera jest zastanawiające zarówno dla pracodawców, jak i dla samych pisarzy. Czy w zawodzie twórczym warto pracować zdalnie, czy na miejscu? W tym artykule przeanalizuję, jakie korzyści niesie ze sobą copywriter stacjonarny i niestacjonarny. Odpowiem na pytanie, kogo bardziej opłaca się zatrudnić, a także gdzie lepiej pracować.

Czym jest inbound marketing i czy warto go stosować?

Inbound marketing to nowatorska koncepcja ostatnich lat, która jest świetnym sposobem na zdobywanie klientów wysokiej jakości. W obecnych czasach, gdzie każda firma zaciekle walczy z konkurencją, wyjście poza tradycyjne formy reklamowe może okazać się strzałem w dziesiątkę. Z tego względu w dzisiejszym artykule przeanalizujemy, czym jest inbound marketing i czy warto go stosować.

Co to jest slogan reklamowy i jak go stworzyć?

Slogan reklamowy jest skutecznym narzędziem marketingowym, o ile będzie przemyślany i unikatowy. Znacząco ułatwia budowę rozpoznawalności marki, zatem warto zadbać o profesjonalne hasło. Z artykułu dowiesz się, co to jest slogan reklamowy i jakich wytycznych przestrzegać przy jego tworzeniu.

Podstawowe zasady SEO copywritingu

Copywriting sam w sobie stanowi motor napędowy do pozycjonowania. Treść jest niezbędna, by wyszukiwarki mogły cokolwiek indeksować. Istnieją jednak pewne reguły, które po wdrożeniu zwiększają widoczność tekstu. W niniejszym artykule przedstawimy podstawowe zasady SEO copywritingu. Są to niezwykle ważne informacje, gdyż zmiany są niewielkie, a efekty – duże.

Jak napisać skuteczne teksty na ulotkę reklamową?

Tradycyjne formy reklamy wciąż ustępują miejsca promocji w Internecie. Nie zmienia to faktu, że ulotka wciąż stanowi tanie i skuteczne rozwiązanie, by dotrzeć do licznego grona odbiorców w pobliżu firmy. Decydując się na taką inwestycję należy zadbać o profesjonalne treści. W poniższym artykule przedstawię, jak napisać skuteczne teksty na ulotkę reklamową.