Content Writer poszerza działalność o Chiny

Strona contentwriter.cn jest już dostępna! Chiny są trzydziestym krajem, w którym pojawiły się usługi organizacji Content Writer.

Mapa zasięgu działania organizacji Content Writer

 

Content Writer na rynku azjatyckim

Świat wschodni jest dynamicznym rynkiem o wielkim potencjale. Już dziś największe skupisko copywriterów znajduje się nie w USA, ale na Półwyspie Indyjskim.

Z tego względu Content Writer aktywnie prowadzi działalność w tych regionach, a także na innych rozwijających się rynkach azjatyckich, takich jak Wietnam, Japonia czy Filipiny.

Dziś postawiliśmy kolejny milowy krok w rozwoju organizacji, oferując usługi na rynku chińskim. Z racji oczywistych różnic kulturowych był to niezwykle wymagający projekt, do którego przygotowywaliśmy się od połowy 2020 roku.

Początkowe trudności opierały się na opracowaniu spójnej, wyczerpującej strategii oraz pozyskaniu domeny internetowej, bez czego ekspansja nie byłaby możliwa. Prawdziwym wyzwaniem okazało się jednak przygotowanie infrastruktury technicznej pod zupełnie inny system pisma, a także budowanie zażyłych relacji z lokalnymi pisarzami, którzy będą realizować treści w imieniu Content Writer.

~ Bartosz Ciesielski, CEO

Dzisiaj – dzięki współpracy z chińskimi copywriterami i tłumaczami – ambitne założenia stały się rzeczywistością. To ważny etap nie tylko dla Content Writer, lecz także dla naszych klientów, którzy planują ekspansję na rynku azjatyckim.

Przygotowanie treści przez lokalnych copywriterów, w różnych językach i dialektach, jest unikalną usługą, którą oferujemy jako pierwsi w Polsce. Możliwość wspierania firm w ich dążeniu do globalizacji przemówiła za tym, że sami wkroczyliśmy na inne rynki, by pozyskiwać zagranicznych pisarzy do naszego zespołu.

~ Monika Kowalik, Project Manager

Plany ekspansji nie kończą się na Chinach. Jak bowiem wyjaśnia Bartosz Ciesielski:

Przygotowanie techniczne i językowe na rynku chińskim sprawiło, że coraz bliżej nam do Hong Kongu, w którym planujemy rozpocząć działalność jeszcze w tym roku. Jest to dla nas kluczowe miejsce, gdyż stosuje się tam rzadszą odmianę języka chińskiego [kantoński – przyp. red.]. Wejście na ten rynek pozwoli nam zatem pozyskiwać kolejnych lokalnych copywriterów, którzy władają tym językiem, a to z kolei poszerzy możliwości naszych klientów chcących zaistnieć również w tym niewielkim, lecz gospodarczo potężnym regionie.

Oceń artykuł:

Średnia ocena: 5

Justyna Szymczyk-Mielniczyn

Korektorka, redaktorka i copywriterka. Z radością pomaga ludziom, którzy nie mogą znaleźć słów. Sama najchętniej pisze między innymi o poprawności językowej, organizacji pracy i polskiej kulturze. Zawsze ma pod ręką dobry słownik i bullet journal. Fanka prof. Jana Miodka. Prywatnie bardzo dużo czyta, słucha Michała Bajora i zachwyca się drobiazgami.

Komentarze

Andrzej27.10.2022 16:21

GRA-TU-LA-CJE!

Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ostatnio na blogu

29.11.2022 Porady i Ciekawostki
28.11.2022 Porady i Ciekawostki
26.11.2022 Porady i Ciekawostki
25.11.2022 Content Marketing
24.11.2022 Aktualności
23.11.2022 Pozycjonowanie
22.11.2022 Porady i Ciekawostki
21.11.2022 Poprawność Tekstów
19.11.2022 Porady i Ciekawostki

Profesjonalne teksty biznesowe

Darmowa wycena

Zbuduj karierę z Content Writer

Sprawdź oferty pracy

Praktyczny
kurs
copywritingu