Jak zdobyć doświadczenie w copywritingu?

Spis Treści:

O tym, że doświadczenie w copywritingu jest niezwykle pomocne, wie chyba każdy pisarz. Bogate portfolio i duże umiejętności to atrybuty, które ułatwiają znalezienie klienta i utrzymanie współpracy, a także pisanie za wyższą stawkę. Pojawia się więc pytanie – jak postawić pierwsze kroki w tej dziedzinie? O tym piszemy na łamach naszego bloga.

Doświadczenie w copywritingu – zalety

Realizowanie tekstów niesie wiele korzyści:

  • copywriter wzbogaca swój warsztat pisarski, co oznacza tworzenie coraz lepszych treści
  • portfolio copywritera pozwala na łatwiejsze nawiązywanie relacji biznesowych
  • doświadczony pisarz może oczekiwać wyższej stawki za 1000 znaków

Można zauważyć, że wspólnym mianownikiem jest rozwój, wykraczający poza wymiar czysto finansowy. Wraz z nabywaniem doświadczenia wiele elementów oddziałuje na siebie, lawinowo zwiększając ugruntowanie na rynku pracy. Wydaje się więc, że najtrudniej jest zacząć i odnaleźć się w tej jakże dynamicznej branży. Istnieją jednak rozwiązania, które czynią start możliwym.

Jak zacząć pracę w copywritingu?

Copywriting jest pisaniem profesjonalnych tekstów na zamówienie klienta w celu zrealizowania wyznaczonych celów marketingowych, takich jak wzrost pozycjonowania i sprzedaży czy poprawa wizerunku marki.

Zgodnie z powyższą definicją koniecznym elementem jest zamówienie klienta, które można zdobyć na kilka sposobów. Konkretnie rzecz ujmując, początkujący copywriter może znaleźć zlecenia:

Wybór odpowiedniej metody jest uzależniony od posiadanych umiejętności, a także doświadczenia nabytego w poprzednich zawodach (takich jak tłumacz, recenzent itd.). Dla zupełnych nowicjuszy wskazane są pierwsze trzy rozwiązania, z kolei dla osób posiadających zaplecze merytoryczne można pokusić się o aplikację do agencji bądź postawienie „na swoim”.

Doświadczenie w copywritingu – oferta

Dla osób, które chcą postawić pierwsze kroki w tym zawodzie, mamy atrakcyjną propozycję współpracy.

Oferujemy praktyki zdalne w copywritingu, podczas których udostępniamy materiały szkoleniowe i ukazujemy, jak tworzyć profesjonalne treści.

Dlaczego warto podjąć z nami współpracę?

  • Dedykowany opiekun przesyła feedback do stworzonych tekstów, aby kolejne były jeszcze lepsze.
  • Po zrealizowanym programie wystawiamy zaświadczenie o ukończeniu praktyk wraz z oceną.
  • Wszelkie artykuły stworzone podczas praktyk trafiają do Twojego portfolio.
  • Poznasz organizację naszej agencji, a także otrzymasz możliwość dalszej pracy.

Nie ma łatwiejszego sposobu, by nabyć doświadczenie w copywritingu i zgromadzić wiele wartościowych treści pod swoim nazwiskiem! Dowiedz się więcej szczegółów, klikając w powyższy odnośnik.

A dla osób, które aktywnie działają w zawodzie i szukają dalszych wyzwań, oferujemy pracę dla naszej agencji. Obecnie prowadzimy nabór na stanowiska:

Jeśli legitymujesz się bogatym doświadczeniem oraz udziałem w dużych projektach, spróbuj swoich sił również z nami!

Oceń artykuł:

Średnia ocena: 5

Bartosz Ciesielski

Doświadczony copywriter zgłębiający tajniki marketingu oraz pozycjonowania. W swoich artykułach nawiązuje do współczesnych osiągnięć psychologii oraz filozofii języka, tworząc przekrojowe treści. Jako członek zespołu Content Writer dba o rozwiązania technologiczne i organizacyjne, które zwiększają jakość wykonywanej pracy. Prywatnie czyta dużo książek, uczy się nowych języków oraz komponuje utwory na pianinie.

Baza Wiedzy

Ostatnio na blogu

19.07.2021 Content Marketing
17.07.2021 E-commerce
16.07.2021 Copywriting
15.07.2021 Social Media
14.07.2021 HR & Finanse
13.07.2021 Content Marketing
12.07.2021 Pozycjonowanie
12.07.2021 Marketing

Profesjonalne teksty biznesowe

Zamów treści

Zbuduj karierę z Content Writer

Sprawdź oferty pracy