Jak zdobyć doświadczenie w copywritingu?

Spis Treści:

O tym, że doświadczenie w copywritingu jest niezwykle pomocne, wie chyba każdy pisarz. Bogate portfolio i duże umiejętności to atrybuty, które ułatwiają znalezienie klienta i utrzymanie współpracy, a także pisanie za wyższą stawkę. Pojawia się więc pytanie – jak postawić pierwsze kroki w tej dziedzinie? O tym piszemy na łamach naszego bloga.

Doświadczenie w copywritingu – zalety

Realizowanie tekstów niesie wiele korzyści:

  • copywriter wzbogaca swój warsztat pisarski, co oznacza tworzenie coraz lepszych treści
  • portfolio copywritera pozwala na łatwiejsze nawiązywanie relacji biznesowych
  • doświadczony pisarz może oczekiwać wyższej stawki za 1000 znaków

Można zauważyć, że wspólnym mianownikiem jest rozwój, wykraczający poza wymiar czysto finansowy. Wraz z nabywaniem doświadczenia wiele elementów oddziałuje na siebie, lawinowo zwiększając ugruntowanie na rynku pracy. Wydaje się więc, że najtrudniej jest zacząć i odnaleźć się w tej jakże dynamicznej branży. Istnieją jednak rozwiązania, które czynią start możliwym.

Jak zacząć pracę w copywritingu?

Copywriting jest pisaniem profesjonalnych tekstów na zamówienie klienta w celu zrealizowania wyznaczonych celów marketingowych, takich jak wzrost pozycjonowania i sprzedaży czy poprawa wizerunku marki.

Zgodnie z powyższą definicją koniecznym elementem jest zamówienie klienta, które można zdobyć na kilka sposobów. Konkretnie rzecz ujmując, początkujący copywriter może znaleźć zlecenia:

Wybór odpowiedniej metody jest uzależniony od posiadanych umiejętności, a także doświadczenia nabytego w poprzednich zawodach (takich jak tłumacz, recenzent itd.). Dla zupełnych nowicjuszy wskazane są pierwsze trzy rozwiązania, z kolei dla osób posiadających zaplecze merytoryczne można pokusić się o aplikację do agencji bądź postawienie „na swoim”.

Doświadczenie w copywritingu – oferta

Dla osób, które chcą postawić pierwsze kroki w tym zawodzie, mamy atrakcyjną propozycję współpracy.

Oferujemy praktyki zdalne w copywritingu, podczas których udostępniamy materiały szkoleniowe i ukazujemy, jak tworzyć profesjonalne treści.

Dlaczego warto podjąć z nami współpracę?

  • Dedykowany opiekun przesyła feedback do stworzonych tekstów, aby kolejne były jeszcze lepsze.
  • Po zrealizowanym programie wystawiamy zaświadczenie o ukończeniu praktyk wraz z oceną.
  • Wszelkie artykuły stworzone podczas praktyk trafiają do Twojego portfolio.
  • Poznasz organizację naszej agencji, a także otrzymasz możliwość dalszej pracy.

Nie ma łatwiejszego sposobu, by nabyć doświadczenie w copywritingu i zgromadzić wiele wartościowych treści pod swoim nazwiskiem! Dowiedz się więcej szczegółów, klikając w powyższy odnośnik.

A dla osób, które aktywnie działają w zawodzie i szukają dalszych wyzwań, oferujemy pracę dla naszej agencji. Obecnie prowadzimy nabór na stanowiska:

Jeśli legitymujesz się bogatym doświadczeniem oraz udziałem w dużych projektach, spróbuj swoich sił również z nami!

Oceń artykuł:

Liczba głosów: 0 | Średnia ocena: 0

Bartosz Ciesielski

Bartosz Ciesielski

Doświadczony copywriter zgłębiający tajniki marketingu oraz pozycjonowania. W swoich artykułach nawiązuje do współczesnych osiągnięć psychologii oraz filozofii języka, tworząc przekrojowe treści. Jako członek zespołu Content Writer dba o rozwiązania technologiczne i organizacyjne, które zwiększają jakość wykonywanej pracy. Prywatnie czyta dużo książek, uczy się nowych języków oraz komponuje utwory na pianinie.

Baza Wiedzy

Ostatnio na blogu

07.05.2021 Copywriting
04.05.2021 Pozycjonowanie
27.04.2021 Marketing
26.04.2021 HR & Finanse
19.04.2021 Copywriting
16.04.2021 Marketing
15.04.2021 Marketing
15.04.2021 E-commerce