Jak zdobyć doświadczenie w copywritingu? | Content Writer
Doświadczenie w copywritingu jest niezwykle istotne - dowiedz się, jak je zdobyć.

Jak zdobyć doświadczenie w copywritingu?

O tym, że doświadczenie w copywritingu jest niezwykle pomocne, wie chyba każdy pisarz. Bogate portfolio i duże umiejętności to atrybuty, które ułatwiają znalezienie klienta i utrzymanie współpracy, a także pisanie za wyższą stawkę. Pojawia się więc pytanie – jak postawić pierwsze kroki w tej dziedzinie? O tym piszemy na łamach naszego bloga.

Doświadczenie w copywritingu – zalety

Realizowanie tekstów niesie wiele korzyści:

  • copywriter wzbogaca swój warsztat pisarski, co oznacza tworzenie coraz lepszych treści
  • portfolio copywritera pozwala na łatwiejsze nawiązywanie relacji biznesowych
  • doświadczony pisarz może oczekiwać wyższej stawki za 1000 znaków

Można zauważyć, że wspólnym mianownikiem jest rozwój, wykraczający poza wymiar czysto finansowy. Wraz z nabywaniem doświadczenia wiele elementów oddziałuje na siebie, lawinowo zwiększając ugruntowanie na rynku pracy. Wydaje się więc, że najtrudniej jest zacząć i odnaleźć się w tej jakże dynamicznej branży. Istnieją jednak rozwiązania, które czynią start możliwym.

Jak zacząć pracę w copywritingu?

Copywriting jest pisaniem profesjonalnych tekstów na zamówienie klienta w celu zrealizowania wyznaczonych celów marketingowych, takich jak wzrost pozycjonowania i sprzedaży czy poprawa wizerunku marki.

Zgodnie z powyższą definicją koniecznym elementem jest zamówienie klienta, które można zdobyć na kilka sposobów. Konkretnie rzecz ujmując, początkujący copywriter może znaleźć zlecenia:

Wybór odpowiedniej metody jest uzależniony od posiadanych umiejętności, a także doświadczenia nabytego w poprzednich zawodach (takich jak tłumacz, recenzent itd.). Dla zupełnych nowicjuszy wskazane są pierwsze trzy rozwiązania, z kolei dla osób posiadających zaplecze merytoryczne można pokusić się o aplikację do agencji bądź postawienie „na swoim”.

Przeczytaj nasz kompletny poradnik, skąd brać zlecenia w copywritingu.

Doświadczenie w copywritingu – oferta

Dla osób, które chcą postawić pierwsze kroki w tym zawodzie, mamy atrakcyjną propozycję współpracy. Oferujemy praktyki zdalne w copywritingu, podczas których udostępniamy materiały szkoleniowe i ukazujemy, jak tworzyć profesjonalne treści.

Dlaczego warto podjąć z nami współpracę?

  • Dedykowany opiekun przesyła feedback do stworzonych tekstów, aby kolejne były jeszcze lepsze.
  • Po zrealizowanym programie wystawiamy zaświadczenie o ukończeniu praktyk wraz z oceną.
  • Wszelkie artykuły stworzone podczas praktyk trafiają do Twojego portfolio.
  • Poznasz organizację naszej agencji, a także otrzymasz możliwość dalszej pracy.

Nie ma łatwiejszego sposobu, by nabyć doświadczenie w copywritingu i zgromadzić wiele wartościowych treści pod swoim nazwiskiem! Dowiedz się więcej szczegółów, klikając w powyższy odnośnik.


A dla osób, które aktywnie działają w zawodzie i szukają dalszych wyzwań, oferujemy pracę dla naszej agencji. Obecnie prowadzimy nabór na stanowiska:

Jeśli legitymujesz się bogatym doświadczeniem oraz udziałem w dużych projektach, spróbuj swoich sił również z nami!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *